2020-03-31, 14:53
Medlem
Gretanols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Satan i gatan. Det där är inte normalskillnad i storlek mellan en man och en färdigvuxen kvinna. Det vi skådar är en flicka som går i 3:än, möjligen 4:an, och en normal man.
Herregud.
Undernärd och FAS. Autism på det. Bra där, Malena. Århundradets mamma...
Well done, team! As well...

Skulle jag vara som Greta så skulle min mamma ha gett bort mig efter några år. Så jag själv tycker att Malena försöker åtminstone. Svante verkar bry sig enormt men är kanske lite för snäll.

Ett fel som de gjorde kanske var att skämma bort henne för mycket.
2020-03-31, 14:55
Medlem
Gretanols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Verklig längd och vikt är nog svårt att få fram. Uppgifter på nätet varierar mycket. Hon är ju extremt smal i alla fall. Längd borde gå att bedöma från bilder. Typ denna
https://i.imgur.com/igv58BT.jpg

Jag har tippat Greta 145/max40kg. 145cm verkar vara korrekt (+-2cm)
AOC är 163cm.
2020-03-31, 15:00
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gretanol
Jag har tippat Greta 145/max40kg. 145cm verkar vara korrekt (+-2cm)
AOC är 163cm.
Det låter rimligt. 148 står på flera sajter. Syrran 2 år yngre är visst 152
2020-03-31, 15:03
Medlem
Gretanols avatar
Citat:
Det låter rimligt. 148 står på flera sajter. Syrran 2 år yngre är visst 152

Nu glömde jag att AOC är högklackat 100% så 148cm skulle jag se ändå som rätt.
2020-03-31, 15:06
Medlem
CPJesuss avatar
Citat:
lite coolt faktiskt. Du ser henne som James Bonds dotter och jag ser henne som ett sjukt barn som inte skulle klara sig ensam en vecka utan andras hjälp.

Nja, knappast, det är medierna som ser henne som James Bond förklädd till Gandhi. "Den stora sektledaren som ska rädda mänskligheten".

Jag ser en figur skapad av globalistmedia att leva upp till just den myten. Utnyttjad av hänsynslösa PR-byråer och skrupelfria föräldrar som skulle kunna sälja sina barn till vilket avskum som helst bara prislappen var den rätta.

Vad gäller Greta själv är hon ett bortskämt barn, van att få allt hon pekar på (lite lustigt då hon en gång talade till världens ledare och tyckte att dom uppförde sig som bortskämda barn, egen erfarenhet som talade där, antagligen...) och där varenda mothugg ses som personligt hat/förolämpning. Hon är helt enkelt en mycket dryg liten flicka med enormt självhävdelsebehov och en stor dos megalomani.

Håller dock med dig att hon inte skulle klara sig, men det är ju så hon är uppfostrad. Knäppa med fingrarna så får hon allt. Om det sen är nån som inte köper hennes krav ska han/hon tvålas till till varje pris och till hjälp har hon PR-staben och massmedierna.

Det tragiska är ju att hennes psykiska sjukdomar givetvis skadat henne men en äkta gåsleverkommunist är hon lik förbannat!
2020-03-31, 15:13
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Nu glömde jag att AOC är högklackat 100% så 148cm skulle jag se ändå som rätt.
Det här du rätt i. Då kanske vi har längden utklarad.

Men den mamma som sätter på dottern denna skära grisluva och cerise? hörselskydd är säkert beredd att göra vad som helst med dottern för berömmelse.
https://i.imgur.com/v6FBpl7.jpg

En härlig bild som känns som 100 % teater. Gretas min. Morsan flabbande med bägaren och pinnen nästan lite insinuant mellan benen.
2020-03-31, 15:17
Medlem
Gretanols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CPJesus
Nja, knappast, det är medierna som ser henne som James Bond förklädd till Gandhi. "Den stora sektledaren som ska rädda mänskligheten".

Håller dock med dig att hon inte skulle klara sig, men det är ju så hon är uppfostrad. Knäppa med fingrarna så får hon allt. Om det sen är nån som inte köper hennes krav ska han/hon tvålas till till varje pris och till hjälp har hon PR-staben och massmedierna.

Det tragiska är ju att hennes psykiska sjukdomar givetvis skadat henne men en äkta gåsleverkommunist är hon lik förbannat!

Japp, då är vi överens på det mesta

utom

Citat:
Jag ser en figur skapad av globalistmedia att leva upp till just den myten. Utnyttjad av hänsynslösa PR-byråer och skrupelfria föräldrar som skulle kunna sälja sina barn till vilket avskum som helst bara prislappen var den rätta.

Jag tror att Rentzhog med flera hade planer på detta men märkte fort att Greta vill gå en egen väg och är ingen bra person att förhandla med. De fick ge upp när de fick känna Greta på riktigt.

Hur mycket föräldrarna vill tjäna på detta låter jag vara osagt. Var och en skulle väl vilja tjäna om man ser en möjlighet? Svante var emot Gretas aktivism i början men försök resonera mot Greta

Däremot ser jag många som skulle vilja "utnyttja" d.v.s. tjäna pengar på Greta, eller utnyttja hennes nuvarande inflytande. (inspiratoeren ) Greta verkar inte alls vara intresserad av bussiness. Hon liksom Trump har det så det räcker för dom.

Vi får se när Greta börjar känna sig maktlös om hon inte får några resultat för sin aktivism. Då kanske börjar hon lära sig att pengar ger makt och är nyckeln till om hon ska lyckas??
2020-03-31, 15:17
Medlem
Citat:

Men den mamma som sätter på dottern denna skära grisluva och cerise? hörselskydd är säkert beredd att göra vad som helst med dottern för berömmelse.

En härlig bild som känns som 100 % teater. Gretas min. Morsan flabbande med bägaren och pinnen nästan lite insinuant mellan benen.

Får rysningar, att det finns så pass många som inte klarar av att se igenom bluffen är helt obegripligt.
2020-03-31, 15:18
Medlem
CPJesuss avatar
Citat:

Fy fan vilken osmaklig bild.
Det säger väl allt om hur Malena "tänker".
Kul att bli skickad till skolan/dagis i en sån utstyrsel vilket kanske också ordnades. Lär ha blivit många kommentarer om "Greta Gris".
Ungar mobbar ofta i okunnighet men då vuxna bidrar till dylikt och i detta fall en förälder får det det att vändas i magen på mig.
Vissa ska inte ha barn!
2020-03-31, 15:20
Medlem
Gretanols avatar
Citat:

En gullig familjebild
En full mamma med en arg brat.

Får Malonanera orgasm där? Eller vad gör hon med skylten?
Senast redigerad av Gretanol 2020-03-31 kl. 15:25.
2020-03-31, 15:26
Medlem
wwrs avatar
Citat:
En gullig familjebild
En full mamma med en arg brat.

Får Marlena orgasm där? Eller vad gör hon med skylten?
Det är teatersällskapet Thunberg & Ernman som repeterar.
Fast i EU spelade dottern över.

Gretas vantar och färgen på jackan. Även en gammal gubbe som jag, ryser av utstyrseln.
2020-03-31, 15:28
Medlem
Gretanols avatar
Citat:
Det är teatersällskapet Thunberg & Ernman som repeterar.
Fast i EU spelade dottern över.

Gretas vantar och färgen på jackan. Även en gammal gubbe som jag, ryser av utstyrseln.

Greta lärde sig väl som ung, att när mamma repeterar, då är det hörselskydd som gäller!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in