2020-03-31, 01:33
Medlem
Gretanols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
Greta tackar numera ibland för goda råd, men vi som ger henne råd, kan bara ge våra bästa råd, det är Greta som sedan väljer vilka råd hon vill följa!

Så hon blev arg för att du frågade om mat när ni åt? Så ni pratade men när du nämnde mat så for hon iväg förbannad? Wow. Kan man vara mer asocial än Greta?

Blir Greta arg när hon har fel eller gör misstag? Man måste ju lära sig av sina misstag, men då måste man erkänna dom först!

Greta är verkligen svår! Men du försöker och kanske hon märker till slut att du vill hjälpa.
Senast redigerad av Gretanol 2020-03-31 kl. 01:37.
2020-03-31, 01:35
Medlem
Ovcharkas avatar
Före- & efter-bild?
2020-03-31, 01:40
Medlem
Gretanols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcchiaHe
Greta är först och främst Aspergare - anorexi är troligen en sekundär företeelse i förhållande till Apserger. Vill man få bukt med hennes ätstörning så är det inte ätstörningen man ska angripa. Det gäller att hitta en väg förbi hennes Asperger.

Jag har själv neurologiska problem med hjärnan och jag lyckades till slut hitta rätt mediciner. Vissa saker som t.ex tinnitus försvann 100%!!

Äter Greta några mediciner alls? Om inte då är jag förvånad.
2020-03-31, 08:00
Medlem
AcchiaHes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gretanol
Så hon blev arg för att du frågade om mat när ni åt? Så ni pratade men när du nämnde mat så for hon iväg förbannad? Wow. Kan man vara mer asocial än Greta?

Blir Greta arg när hon har fel eller gör misstag? Man måste ju lära sig av sina misstag, men då måste man erkänna dom först!

Greta är verkligen svår! Men du försöker och kanske hon märker till slut att du vill hjälpa.

Asperger har en hel del intressant påverkan på vissa. En del Aspergare tål inte att bli ifrågasatta. Man måste uttryckligen spegla allt mot dem, eftersom de uppfattar reciprocitet snarare som ett angrepp.
2020-03-31, 09:05
Medlem
Ny.Deodorants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Före- & efter-bild?
+1

Jag gissar hennes flätor blir allt mer hårt tvinnade ju mer anspänd hennes tonåriga hjärna blir.
2020-03-31, 09:16
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Jag har själv neurologiska problem med hjärnan och jag lyckades till slut hitta rätt mediciner. Vissa saker som t.ex tinnitus försvann 100%!!

Äter Greta några mediciner alls? Om inte då är jag förvånad.

Snälla, tala om vad medicinen heter, min tinitus som nu varat i 30 år tar död på mig.
2020-03-31, 09:17
Medlem
wwrs avatar
Till slut fick hon fram näven till parlamentspresidenten men det är ju inte den bilden som sprids över världen.
https://i.imgur.com/LekvsWn.jpg
https://i.imgur.com/jsz9aO4.jpg

Hon är en skådespelerska som placeras framför kamerorna för att ge det onda ögat till de som massmedia ogillar, typ Trump. Någon aktivism mot den nya lagen har hon inte bedrivit, vad jag kunnat se.

Också trist att se vilken könsuppdelad bild EU vill ge av sig själva. Mannen sitter längst bort och tittar bort när Greta talar.
https://i.imgur.com/ojrL77Y.png

Kvinnorna hyllar Greta och klimatidéerna. Det handlar om att splittra samhället.
https://i.imgur.com/9Owmwyh.png
Senast redigerad av wwr 2020-03-31 kl. 09:20.
2020-03-31, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Snälla, tala om vad medicinen heter, min tinitus som nu varat i 30 år tar död på mig.

Ja, snälla, Gretanol! Vad heter medicinen mot tinitus, jag har problemet. Kanske det också är ett problem för Greta.
2020-03-31, 11:57
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
https://i.imgur.com/LekvsWn.jpg

Satan i gatan. Det där är inte normalskillnad i storlek mellan en man och en färdigvuxen kvinna. Det vi skådar är en flicka som går i 3:än, möjligen 4:an, och en normal man.

Herregud.

Undernärd och FAS. Autism på det. Bra där, Malena. Århundradets mamma...

Well done, team! As well...
2020-03-31, 14:01
Medlem
CPJesuss avatar
Citat:

Självklart är asketismen viktig för själva PR-kampanjen bakom Greta. Tänk Gandhi och en massa andra religiösa ledare. Konceptet skulle inte bli lika lockande om det visade sig att hon svullade med plankstekar med extra beasås, hamburgertallrikar och hummermiddagar, om det nu finns någon vegansk motsvarighet till dylik mat.

Ledaren för sekten måste visa sig som den svältande profet hon/han ska ge sken av att vara. Hela imagen skulle gå förlorad annars.
2020-03-31, 14:47
Medlem
Gretanols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CPJesus
Självklart är asketismen viktig för själva PR-kampanjen bakom Greta. Tänk Gandhi och en massa andra religiösa ledare. Konceptet skulle inte bli lika lockande om det visade sig att hon svullade med plankstekar med extra beasås, hamburgertallrikar och hummermiddagar, om det nu finns någon vegansk motsvarighet till dylik mat.

Ledaren för sekten måste visa sig som den svältande profet hon/han ska ge sken av att vara. Hela imagen skulle gå förlorad annars.

lite coolt faktiskt. Du ser henne som James Bonds dotter och jag ser henne som ett sjukt barn som inte skulle klara sig ensam en vecka utan andras hjälp.
2020-03-31, 14:53
Medlem
wwrs avatar
Hennes föräldrar har sålt henne till Djävulen för evig berömmelse. Det blev inte Askungen av detta utan mer Faust.

Bara att svälta. Kanske har man använt diagnoserna för att få amfetamin förskrivet. I vilket fall ser hon ju helt annorlunda ut än syrran. Vikt och längd har troligen påverkats.

Verklig längd och vikt är nog svårt att få fram. Uppgifter på nätet varierar mycket. Hon är ju extremt smal i alla fall. Längd borde gå att bedöma från bilder. Typ denna
https://i.imgur.com/igv58BT.jpg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in