2010-09-26, 18:50
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopopotamus
Har någon tagit disofrol mot opiat klådan som man får av kryptonet? Min vän har en jobbig klia säger han och det ända jag hittade var disofrol.
Disofrol innehåller väl en antihistamin, så det borde fungera bra..
Citera
2010-09-27, 12:00
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truce-
mÅste ju diskuteras någonstans uppenbarligen har folk sjukt mycket frågor och funderingar runt krypton och det är bara bra att folk faktiskt har någonstans där dom kan ställa frågor och få svar.

Liksom sök på krypton i "drogakuten" så får du se att det nog är ganska bra att det diskuteras på fb ändå.
Absolut måste det finnas någonstans där folk kan ställa sina frågor, men problemet med kryptontråden är att den till stor del består av redan ställda frågor som upprepas (Hur stor är en lagom dos? Får jag AT om jag tar så här mycket så många dagar i rad?) och frågor som hör hemma i Nätapotek och drogshoppar (Vilken batch är bäst just nu? Varför tar min leverans från *** så lång tid?).

Det mesta skulle alltså enligt mig kunna läsas ur en FAQ alternativt diskuteras i drogshoppar, och framförallt det förstnämnda skulle säkerligen kunna hjälpa till att skjuta upp en eventuell klassning av preparaten.
Citera
2010-09-27, 14:24
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Någon som har koll på vart man kan beställa Krypton just nu? Såg att LH hade slut i lagret. Och PS verkar bara sälja 50g bulkar
Citera
2010-09-27, 22:53
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Fan har man missat så mycket under de senaste 6 månaderna? Har inte tagit krypton på så lång tid och då var det enbart i doser ifrån ungefär 0,5g, vilket alltid gav mig ett fin fint rus. Är det kvalitén som har gått ner eller? Kan väl tillägga att jag alltid köper ifrån smartbar.
Citera
2010-09-28, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllmäntOupptäck
Fan har man missat så mycket under de senaste 6 månaderna? Har inte tagit krypton på så lång tid och då var det enbart i doser ifrån ungefär 0,5g, vilket alltid gav mig ett fin fint rus. Är det kvalitén som har gått ner eller? Kan väl tillägga att jag alltid köper ifrån smartbar.

Nej Funkar bra med 0,5g nu med, Om man inte tar varje dag,, jag kör någon gång i veckan å mår alltid super och noddar på 0,5-1g
Citera
2010-09-28, 11:21
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Någon som har koll på vart man kan beställa Krypton just nu? Såg att LH hade slut i lagret. Och PS verkar bara sälja 50g bulkar

Fan snackar du om? Både LH och PS hade då inne krypton (5g resp 9 g) när jag kollade för nyss iaf.
Citera
2010-09-28, 11:58
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adk
Fan snackar du om? Både LH och PS hade då inne krypton (5g resp 9 g) när jag kollade för nyss iaf.
1 timme efter jag skrev inlägget igår uppdaterade PS sin sida och erbjöd då 9g igen. Idag såg jag att LH fått in Krypton igen men igår var det "slut i lager".
Så ta en runk och tagga ner, ser ut som att du behöver det..
Citera
2010-09-28, 12:33
Medlem
Fyfan vilken ruggig skillnad det är på LHs krypton och PS.
Jag har kört med PS ett bra tag och har gillat att man blir mer "speedad" än sänkt av det.
Körde nu igår med LHs krypton och det va mer klös i det...vilket jag inte gillar, då jag endast tar det i jobbsyfte. Dessutom så känns det som att en avtändning på det här dagligen skulle vara överhängande risk. Slutsatsen jag drar är att jag gillar PS bättre eftersom jag tar det dagligen och det är inte lika starkt, därav minimeras risken för AT rätt ordentligt.

Jag tog som sagt igår och idag känns det att jag intog igår. När jag tar PS så känns det aldrig dagen efter att jag tagit krypton. Men nu va yrseln bara ett faktum, å det efter bara EN DAGS bruk. :S'

Varför kan dom inte ha samma krypton överallt så man ALLTID vet vad man har att förvänta sig?!!
Citera
2010-09-28, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Jag har kört med PS ett bra tag och har gillat att man blir mer "speedad" än sänkt av det.
Körde nu igår med LHs krypton och det va mer klös i det...vilket jag inte gillar, då jag endast tar det i jobbsyfte. Dessutom så känns det som att en avtändning på det här dagligen skulle vara överhängande risk. Slutsatsen jag drar är att jag gillar PS bättre eftersom jag tar det dagligen och det är inte lika starkt, därav minimeras risken för AT rätt ordentligt.

Jag tog som sagt igår och idag känns det att jag intog igår. När jag tar PS så känns det aldrig dagen efter att jag tagit krypton. Men nu va yrseln bara ett faktum, å det efter bara EN DAGS bruk. :S'

Varför kan dom inte ha samma krypton överallt så man ALLTID vet vad man har att förvänta sig?!!

Dosera i mindre doser då, så borde det problemet vara löst.
Citera
2010-09-28, 13:12
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent

Själv känner jag inte av någon skillnad mellan LH:s batch och PS
Citera
2010-09-28, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeckenBenet
Dosera i mindre doser då, så borde det problemet vara löst.

Hade tänkt och göra det också. Trodde inte skillnaden skulle vara anmärkningsbar mellan Ps och LH så det va därför jag tog samma dos som vanligt. Men tänkte minska med ett krm imorn.
Citera
2010-09-28, 14:39
Medlem
Gör så. Sen känns det också som PS innehåller mer koffein. Blir rätt skakig av deras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in