2020-03-29, 11:56
Medlem
EssGunillAss avatar
https://play.acast.com/s/wahlgrenwistam

Man måste ÄLSKA Pernilla Wahlgren som dissar Anna Brooks filtrerade bilder i podden Wahlgren&Wistam

Som vanligt när Pernilla skrev på Märstamorsans instagram så raderades det direkt.....ö

Har Booken noll insikt? Detta är tragiskt...
Citera
2020-03-29, 12:31
Medlem
Senaste avsnittet av Wahlgren & Wistam heter ”No filter” och handlar om... Anna Book. Pernilla raljerar friskt över Märstatanten, bla om hennes nya telefon...
Citera
2020-03-29, 12:33
Medlem
Tydligen har Pernilla kommenterat hennes bilder...
Citera
2020-03-29, 13:47
Medlem
Den enda som tar Tunnan på allvar är Anna själv. Ok hon har några korkade käringar som tycker hon är fantastisk grym fan bace! Och löjliga familjen där det erbarmliga Halmpyntet möjliggör idiotierna.
Har funderat på vad fan det är för fel på karln? Han har blivit toppriden av Tunnan i 20 år och har stått ut fattar det inte. Har någon tabbe på toffelhjälten? En film när han knullar en get eller något annat vedervärdigt? Eller är bara Halmpyntet allmänt dum i huvudet och nöjd med livet i löjliga familjen.
Citera
2020-03-29, 13:48
Medlem
Det var ord och inga visor, från Pernilla.
Citera
2020-03-29, 14:15
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Hahaha om det är sant så är det ju härligt att en lögn från Anna kommer fram från en familjemedlem. Äntligen gjorde den grabben någon nytta även om det inte var meningen.

Icke att förglömma var det snoppviftaren som även talade om i en live att det faktiskt är farfar Vicente som äger lägenheten i Spanien.
Den lilla skiten klarar trots sina äckliga brott ändå av att vara ärligare än sin mor...

Edit: Har för mig att Anna fick en kommentar om vad Snoppviftaren sagt om lägenheten på Instagram och hon svarade då att det fanns ingen anledning att fästa sig vid det "som vår vid den tiden rätt omogne son har sagt"!
(Med reservation för att jag ej minns den exakta ordalydelsen om händelsen.)
Senast redigerad av GammalGubbkuk 2020-03-29 kl. 14:21. Anledning: Tillägg
Citera
2020-03-29, 14:23
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Filtrerad Märstamorsa med sin lika filtrerade snoppviftande son.
https://postimg.cc/PPwC5xR6
Vilket underbar par!!!

Jag tycker grabben ser stenad ut. Ingen torka på röka där inte.
Citera
2020-03-29, 15:00
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Icke att förglömma var det snoppviftaren som även talade om i en live att det faktiskt är farfar Vicente som äger lägenheten i Spanien.
Den lilla skiten klarar trots sina äckliga brott ändå av att vara ärligare än sin mor...

Edit: Har för mig att Anna fick en kommentar om vad Snoppviftaren sagt om lägenheten på Instagram och hon svarade då att det fanns ingen anledning att fästa sig vid det "som vår vid den tiden rätt omogne son har sagt"!
(Med reservation för att jag ej minns den exakta ordalydelsen om händelsen.)
Det var inte den gången Anna drog till med att sonen ljög för att hon lärt honom att inte skryta eller var det vid ett annat tillfälle?
Citera
2020-03-29, 15:19
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Det var inte den gången Anna drog till med att sonen ljög för att hon lärt honom att inte skryta eller var det vid ett annat tillfälle?

Det stämmer.

Jag undrar vad det kostar att hyra den timeshare-lägenheten när i inte Märsta-Bookarna är där?
Senast redigerad av trottwell 2020-03-29 kl. 15:28.
Citera
2020-03-29, 15:42
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Det var ord och inga visor, från Pernilla.
Jag tycker Pernillas inlägg var korrekta, sanna och dessutom i en trevlig ton. (Älskar förresten Kids kommentarer i bakgrunden -inte så konstigt att så många i kändis-Sverige skrattar åt Toledano-familjen)
Märstamorsans passiva aggression visade igen sitt fula tryne.
Hon raderar Pernillas kommentarer och lägger istället upp ilskna hashtaggar direkt riktade till Pernilla.
Hon är inte bara falsk utan dessutom FEG.
Som Pernilla sa: Varför vågar hon inte SVARA mig istället för att radera?
Bläääääh!!
Citera
2020-03-29, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Samtidigt så ger hon ju intryck av att vara en en mer sympatisk person på den tiden. Att hon ger intryck av att vara snäll, lite tillbakadragen och "rejäl". Numer är hon ju värsta skräntärnan. Men det kanske också ingår i syndromet. Att när hon var sexton så tedde hon sig som 35, nu när hon är 55 så ter hon sig som fjorton, eller tretton och... T.o.m. som elva år ibland.

Hon fyller 50 i år.
Citera
2020-03-29, 18:03
Medlem
Ograsts avatar
AB är nu den okrönta drottningen av filter. Hur ser hon utan filter och smink?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in