2019-02-11, 14:29
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratish96
Ville mer veta om det är nån ny eller gammal writer. Jag skriver inte Sark och bara sätt det på wennströmskas alla rutor men aldrig någon piece.
Garanterat en ung tog. Kanske tillåme du.
Citera
2019-02-12, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Garanterat en ung tog. Kanske tillåme du.
Okey. Haha absolut inte sen kan jag ju förstå varför man tror det.
Citera
2019-12-15, 21:29
Medlem
Muhammedpojkes avatar
vilka är aktiva, någon som vet något?
Senast redigerad av Muhammedpojke 2019-12-15 kl. 21:51.
Citera
2019-12-16, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammedpojke
Ta en promenad o kika lite så kommer du märka det
Citera
2019-12-16, 15:21
Medlem
Muhammedpojkes avatar
hmm, ja jo va ju en del där vid 2013 till 2017 sen dog de lite sen nu börjar de komma igång igen.
Citera
2019-12-16, 18:56
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratish96
Ta en promenad o kika lite så kommer du märka det
Jag promenerar en del, den som syns är Sweet Dreams. Annars är det ganska dött.
Citera
2019-12-20, 07:48
Medlem
catipillahs avatar
Jag brukar dra panels ibland. Om du kollar dig omkring så finns de massa bra ställen att måla på. Yeah!
Citera
2019-12-21, 15:31
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Kain och co. (aku fejk osv) verkar ligga i. Nyare förmågor så inte alltid jättevackert men det kommer upp en del tunnlar osv så det är kul. Lite ambitiösare projekt ibland med... jag diggar i alla fall. Och som någon sa, sweet dreams taggar överallt mest hela tiden. Ser nytt typ varje dag.

Annars är det väl lite sporadiska strötags av mer eller mindre kvalitativa förmågor som ploppar upp mest hela tiden. Droppar lite vad jag sett sista veckorna, mängd/kvalitet låter jag vara osagt. mbk, chuf, ask, mofo, mic, wdc, cpc, fsc, bfc, cl... och säkert missar jag en massa också.

Sedan målas det väldigt mycket som kanske inte syns runt i stan.
Citera
2020-02-12, 17:46
Medlem
Muhammedpojkes avatar
Tycker västerås stad lär sätta upp nån laglig vägg nånstans då det inte finns nåt centralt lagligt ställe, tråkigt att dom tog bort cistern grejen vid stora coop.
Citera
2020-02-14, 18:05
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Tycker västerås stad lär sätta upp nån laglig vägg nånstans då det inte finns nåt centralt lagligt ställe, tråkigt att dom tog bort cistern grejen vid stora coop.
Ja lite tråkigt med fejmet. Finns andra fejms, inte med lika väl tilltagna ytor och de flesta ligger lite längre bort. Dock finns det väggar inom promenadavstånd från stan, den som söker skall finna...

Tror inte de kommer smälla upp en vägg hur som helst bara. Senaste lagliga väggen som fanns var ju resultatet av hårt arbete och lobbande från ideella krafter och det var ett privat företag som upplät en vägg i slutändan. Om kommunen ska smälla upp vägg så tror jag det krävs en jävla massa arbete med att påverka politiker och jag ställer mig frågande till vem i stan som har drivkraften att orka göra det just nu. Om det inte blir en drastisk förändring i kommunfullmäktige om ett par år då förstås. Västerås är ju inte direkt känt för att ösa pengar över konst och kultur i allmänhet, så att få fram en graffitivägg känns i mina ögon just nu rätt avlägset.

Nä vi fega jävlar som inte pallar springa runt i stan och kluddra får allt hålla oss till de undangömda alternativ som ändå finns, och dessa alternativ ska man vara glad att de ens existerar. Eller åka till närliggande städer där det finns väggar.
Citera
2020-03-28, 11:19
Medlem
iindigofyr20s avatar
Aku, Kain, Fejk, Foek, Doer, Ramu, Zeky, Seoz, 138, tops, möh, zmh, cpc, ask, m.m.. 2020 och jag ser nya pieces poppa upp ofta.
Citera
2020-03-31, 09:39
Medlem
catipillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iindigofyr20
Aku, Kain, Fejk, Foek, Doer, Ramu, Zeky, Seoz, 138, tops, möh, zmh, cpc, ask, m.m.. 2020 och jag ser nya pieces poppa upp ofta.

Jag kommer ihåg MF, Pyro, Bror och massa långa crometags. Fast de kanske är back in the days?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in