2018-09-30, 21:58
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atribecalledquest
fett mycket nu för tiden! gött och se!
Vart då?
Citera
2018-10-23, 21:29
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Såg ett riktigt häftigt rull idag. Måtte tåget så jag såg det bsra ett par sekunder. Någon som har bilder?
Han inte riktigt se va det stod, men det började med ett R och slutade med ett Y och det va en gubbe i mitten. Målningen va målad med mörka färger.
Satt fler målningar på tåget också
Citera
2018-10-24, 21:44
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STORDRAGGEN
Såg ett riktigt häftigt rull idag. Måtte tåget så jag såg det bsra ett par sekunder. Någon som har bilder?
Han inte riktigt se va det stod, men det började med ett R och slutade med ett Y och det va en gubbe i mitten. Målningen va målad med mörka färger.
Satt fler målningar på tåget också
Såg den på centralstationen idag. Va Rabex som.gjort den. Va riktigt grym.
Citera
2018-12-10, 14:15
Medlem
fjolla666s avatar
Nu håller dom på att riva dieseldepån! R.i.P
Citera
2018-12-18, 21:59
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Nu håller dom på att riva dieseldepån! R.i.P
Tråkigt. Vart mycket kvalitet där på sistone. Känns som det behövs bra fejms för tillväxten, frågan är om det "dyker upp" något "nytt" ställe.
Citera
2018-12-23, 19:15
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Tråkigt. Vart mycket kvalitet där på sistone. Känns som det behövs bra fejms för tillväxten, frågan är om det "dyker upp" något "nytt" ställe.
Visst, det har körts mycket bra grejer där. Känns som tillväxten är mycket dålig. Kan inte vara många nybörjare som är aktiva.
Citera
2019-01-06, 23:19
Medlem
eliizars avatar
Antar att det är "Röda torget" ni menar?
Citera
2019-01-28, 21:44
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Visst, det har körts mycket bra grejer där. Känns som tillväxten är mycket dålig. Kan inte vara många nybörjare som är aktiva.
Nej verkar inte vara så mycket nya som kör. Men såg en stor linjepiece nu nyligen, "oru", verkar vara någon nyare men den var i alla fall stor. Mini-man ser jag en del tags, det är väl någon nyare förmåga det med. Men en stad i västerås storlek hade ju kunnat ha lite fler kids som kör, men klottring är väl inte så hippt nu så inte många börjar. Inte så många icke-nybörjare kör väl heller å andra sidan. Ett gäng eldsjälar finns fet väl, men hade kunnat vara bättre scen. Men ska väl inte klaga så länge jag inte gör något åt saken själv heller.

Känns som jag alltid kommer med någon pessimistisk anda här nuförtiden..
Citat:
Ursprungligen postat av eliizar
Antar att det är "Röda torget" ni menar?
yes.
Citera
2019-02-09, 22:40
Medlem
Sätt mycket tags från nån som skriver Sark runt Wenströmsk
Citera
2019-02-10, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratish96
Sätt mycket tags från nån som skriver Sark runt Wenströmsk

Okej du får kämpa lite mer för att göra dig sedd, lycka till och sluta med självprops de är bara illa.
Citera
2019-02-11, 00:34
Medlem
Ville mer veta om det är nån ny eller gammal writer. Jag skriver inte Sark och bara sätt det på wennströmskas alla rutor men aldrig någon piece.
Citera
2019-02-11, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratish96
Ville mer veta om det är nån ny eller gammal writer. Jag skriver inte Sark och bara sätt det på wennströmskas alla rutor men aldrig någon piece.

Tveksam till att det var det du ville då borde du kanske ha nämnt det i ditt inlägg. Men ta en bild och posta så lovar jag att man ser snabbt om det är en ny eller gammal writer. Jag har inte sett några spår av denna person iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in