2020-03-26, 16:21
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Viktor Andrén, Linus Högberg och Roman Horák får inte förnyat, Andrén presenteras väl snart för Brynäs med andra ord. Tar någon annan SHL-klubb Horák? Gjort väldigt bra ifrån sig dessa två säsonger han varit i klubben.
Citera
2020-03-26, 18:51
Medlem
MitchRapps avatar
Måste vara fler klubbar som hugger på Horak! Malmö, Linköping och säkert några till. Luleå? En bra spelare som går in i alla lag i ligan.
Citera
2020-03-26, 19:50
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Måste vara fler klubbar som hugger på Horak! Malmö, Linköping och säkert några till. Luleå? En bra spelare som går in i alla lag i ligan.

Antagligen rätt dyr och inte tillräckligt spets för att man ska lägga en rejäl klump med pengar. Men går han för 120K ser jag han gärna i Redhawks
Citera
2020-03-26, 20:35
Medlem
Tvonds avatar
Vilken klubb tror ni kniper Johan Ryno ? Blir det en återkomst till Stars Eller Cluben som får han signature

Eller blir det rent av ett äventyr utomlands Tyskland kanske.
Citera
2020-03-26, 20:47
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Antagligen rätt dyr och inte tillräckligt spets för att man ska lägga en rejäl klump med pengar. Men går han för 120K ser jag han gärna i Redhawks

Ni hittar inte en bättre ersättare till er första center.
Citera
2020-03-26, 20:54
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Ni hittar inte en bättre ersättare till er första center.

Gör inte Horak bara mål på bortaplan

Går ej ersätta fältgeneral Händemark

Slovaken som spelade i Stars sägs det ju att man kikat på Hirvik eller hur det nu stavas.
Citera
2020-03-26, 21:58
Medlem
BallaKlavas avatar
Det är tydligt vilka som glädjer sig åt coronans blitzkrieg-anfall på svensk hockey. Senaste 5 sidorna kan ni läsa om hur det sociala slutspelets två jumbolag tuggar fradga över lyckade värvningar och övergångar.

Kul med Klasen, Eddie och Berglund, men nu tar jag en tyst minut.
Citera
2020-03-26, 22:15
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Det är tydligt vilka som glädjer sig åt coronans blitzkrieg-anfall på svensk hockey. Senaste 5 sidorna kan ni läsa om hur det sociala slutspelets två jumbolag tuggar fradga över lyckade värvningar och övergångar.

Kul med Klasen, Eddie och Berglund, men nu tar jag en tyst minut.

Så är det kommer fylla på imorgon med
Markus Lauridsen senast i HV71 kommer presteras som ny Rödhök kl 10:00 eller någon som gått under radarn spänningen är olidlig .
Citera
2020-03-26, 22:30
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Markus Lauridsen senast i HV71 kommer presteras som ny Rödhök kl 10:00 eller någon som gått under radarn spänningen är olidlig .

Man får följa det hela med ena ögat halvöppet och längta efter nästa domarskandal i SHL.

Nu när det är så långt uppehåll hoppas man att tiden ägnas åt utbildning, men jag är skeptisk av erfarenhet.
Citera
2020-03-26, 22:46
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Man får följa det hela med ena ögat halvöppet och längta efter nästa domarskandal i SHL.

Nu när det är så långt uppehåll hoppas man att tiden ägnas åt utbildning, men jag är skeptisk av erfarenhet.

Om du tänker på utbildning av domarna så är nog det helt uteslutet de är ju helt ofelbara och får ej kritiseras det minsta att då föreslå utbildning känns väldigt provocerande.
Citera
2020-03-27, 08:22
Medlem
Citat:
Hv71 följer vad Malmö och Frölunda redan gjort och permiterar sin personal.

Hmmm, vet inte vad jag ska tycka om det egentligen. Att Malmö gör det kan jag ha viss förståelse för. HV och Frölunda har ju pengar på banken. Spelare som har 100-200 tusen i månaden permitteras och förlorar några tusen i månaden medan staten, läs skattebetalarna, får stå för en stor del av deras lön.

Kanske är det bara jag och min gubbgrinighet
Citera
2020-03-27, 10:38
Medlem
Tvonds avatar
Citat:

Vad tusan de presterade förlängning på Axel Wemmenborn nytt 1 års kontrakt. Känns endå rätt ok som utfyllnadsspelare. Om Axel lyckas hitta nät någon säsong så skulle han vara överlägsen etta i Malmö på gjorda mål för har aldrig sett någon spelare få så många frilägen och öppna och fina chanser och sumpa bort dom. Är det en styrka i sig att komma rätt men aldrig lyckas hänga dit den må tro
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in