Citat:
Ursprungligen postat av
pyssen87
Vad gör det om dom får en vecka om året? Så jävla 1800-talet får du inte vara.
Varför ska regnbågen vara med överallt? Kan inte det där folket bara vara bögar, flator, transor, queer osv och lämna oss andra ifred? Jag vill inte ha ickebinärt trams uppkört i ansiktet.