2020-03-23, 18:41
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Det är mycket lättare för män att vara smal så det finns ingen ursäkt för Sami som är 25 år och har levt hela sitt liv med fetman.

Kvinnor klär sig också med några extra kilon av biologiska skäl men om en snubbe går upp i vikt så försvinner flera maskulina drag.

För att det ska vara rättvist så borde Sami få lika mycket skit eller mer än Amilia.

Varför är det viktigt _varför_ man är tjock? Kan man inte bara få vara det? Also, kvinnor är inte där för att männen ska tycka de är snygga.
2020-03-23, 18:41
Medlem
avixs avatar
Citat:
Det är mycket lättare för män att vara smal så det finns ingen ursäkt för Sami som är 25 år och har levt hela sitt liv med fetman.

Kvinnor klär sig också med några extra kilon av biologiska skäl men om en snubbe går upp i vikt så försvinner flera maskulina drag.

För att det ska vara rättvist så borde Sami få lika mycket skit eller mer än Amilia.
Ni är troll va? En pissig personlighet kan göra att en 10a går till en 2a.
2020-03-23, 18:42
Medlem
Sami alltså, vilken jävla fjant, gå ut ur huset då via nödutgång om du är så jävla trött.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Han är man?
Män med fetma ser värre ut än kvinnor med fetma. Män förlorar flera maskulina drag. Sami har formen av en kvinnokropp och ett runt ansikte med all sin vikt.
Medlem
3ans avatar
Amoniak får hat för att hon är ett jävla vider
2020-03-23, 18:43
Medlem
Känner mig så jävla tudelad inför kvällen..har röstat för att alla ska få stanna men samtidigt är jag trött på Glasman...Vill ha Sami kvar..den där Sami som hittar på grejer ihop med Lennie el Martin inte den låga nedstämda Sami och vad vore BB utan Julia??

Vill ha möjlighet att rösta ut Amilia nästa vecka..
Medlem
askungens avatar
Citat:

Lär dig en sak i livet; Livet är inte rättvist!
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:

Ursäkta? Det är inte lättare för män att vara smallare...

Biologiskt skäl? Vad fan babblar du om

Rättvist? Det handlar om personlighet om du inte förstår det än
2020-03-23, 18:44
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Hm, nu tycker jag att Sami kan packa sin väska och knalla ut. Han har blivit tråkig, bitter och tillför inte ett skit förutom gnäll och tjat.

Han kunde inte hålla uppe sin fasad speciellt länge, är inte imponerad. Nu ser vi den bittra och tråkiga person som han egentligen är.

Välkommen ännu en nyreggad blatteflicka. Skall du spamma sönder Flashback BB tråd för att du gillar Mergim eller halvaraben Lennie som är så söt. Vi älskar Sami här.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Aha, så du menar att det är lite pederastvarning på Martin. Mycket möjligt.
Jo, men lite. Rent åldersmässigt är det inte så men mental är det inte helt ok. Ungefär som att normalbegåvade ligger med moggisar. Känns inte helt rätt!
Medlem
DIF...1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag orkar inte med Alex smackande! Det är fullständigt vidrigt. Nu började han prata någon jävlas afrikanska också. Var bara tyst och sluta äta!

Jag blir också galen på det. Smackar, smaskar och pratar med mat i munnen. Igår när de åt russin lät det ingenting om de andra men han smackade på som fan.
2020-03-23, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Känner mig så jävla tudelad inför kvällen..har röstat för att alla ska få stanna men samtidigt är jag trött på Glasman...Vill ha Sami kvar..den där Sami som hittar på grejer ihop med Lennie el Martin inte den låga nedstämda Sami och vad vore BB utan Julia??

Vill ha möjlighet att rösta ut Amilia nästa vecka..
Hoppas att din dröm om att alla ska få stanna blir till mardröm så att både sami den fete och glasman den spinkiga sektledaren går ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in