2020-03-23, 18:45
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Varför är det viktigt _varför_ man är tjock? Kan man inte bara få vara det? Also, kvinnor är inte där för att männen ska tycka de är snygga.
Hahaha, nu får du lägga av att ställa oförståeliga frågor
2020-03-23, 18:45
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Kan någon förklara för mig varför det är så kul med en tjock person (som i övrigt inte är tjock)? Jag förstår inte grejen?

Det handlar inte om hennes vikt. Jag har inte varit i denna tråd speciellt länge men har fattat det. Sluta tjata om det nu!!

Kanske ska säga att jag aldrig kallat henne för något annat än Amilia, men jag skiter i om någon annan gör det.
2020-03-23, 18:46
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Fast vi pratar ju om kommentarer om kropp, inte personlighet. Om du inte förstår det än.

Men AWMAJGAD hade Sami varit ett rötägg hade han också kallats diverse.
2020-03-23, 18:46
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jo, men lite. Rent åldersmässigt är det inte så men mental är det inte helt ok. Ungefär som att normalbegåvade ligger med moggisar. Känns inte helt rätt!
Jo, jag förstår helt klart vad du menar. Det känns (som du säger) inte helt rätt.
2020-03-23, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Sami alltså, vilken jävla fjant, gå ut ur huset då via nödutgång om du är så jävla trött.

Dom har ju listat ut att vi röstar för att de som klagar mest ska få det värre (ex Amilia på allt som är negativt).

Det va samma jargong sist någon av dom satt löst, jag lovar att stannar både glasman och julia ikväll så kommer dom ha ångrat sig och väljer o stanna kvar.

TV4 kan ju inte hålla dom mot deras vilja där inne, det är som sagt öppna nödutgångar och dom förlorar ju ingenting på att gå ut där, så klart dom kan lämna när dom vill.

Men dom "får" inte lämna för BB förrens efter röstningen av någon anledning.

I call bullshit.
2020-03-23, 18:48
Medlem
Citat:
Pga tjej, givetvis.
Det hela handlar om hennes helt genomusla personlighet. Hade hon varit en snäll och trevlig person hade jag inte brytt mig om hur hon ser ut. Men när insidan är extremt ful framträder även det fula på utsidan. Sami har en fin personlighet och vi är flera tjejer som skrivit hör att vi tycker att han är sexig. Hade han haft Amilias personlighet hade jag ogillat hans utseende.
2020-03-23, 18:48
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Missade hur det gick med Amilias fot. Var det bland de värsta som läkaren någonsin har skådat efter sina 30 år inom yrket?
Amilia sa att det va en Sned Fraktur vad det nu är.
Utan att dom ens fått resultat från Röntgen. hehehe
Förmodligen går läkarna bara på Amilias skrik när läkarna tar på foten och gör snabb bedömning.
och ger Amilia moffe combo med Alvisar.
2020-03-23, 18:49
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Hoppas att din dröm om att alla ska få stanna blir till mardröm så att både sami den fete och glasman den spinkiga sektledaren går ut.

Och jag hoppas att alla blatteflickor lämnar tråden. Vi diskuterar BB 2020 och älskar alla men framförallt Sami. Låt oss hoppas att TV4 åtminstone kan rädda lite liv kvar för oss över 25 och slipper BB diskussionen på bäbisnivå.
Medlem
Varför är tråden en diskussion om kroppsvikt nu då?
Medlem
PyjamasXLs avatar
Oj vilket långt avbrott dom har haft nu. Vad är det frågan om?
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Vi har snabbare förbränning och att vi kan äta mer hjälper oss.

Kvinnor har naturligt fler kilon på sig av uppenbara skäl (födsel).

Jag är mållös

Låt oss undvika varandra hädanefter
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIF...1891
Jag blir också galen på det. Smackar, smaskar och pratar med mat i munnen. Igår när de åt russin lät det ingenting om de andra men han smackade på som fan.
Obehagligt! Jag mår illa, då hade de ändå som regel att man inte fick smacka! Borde det inte säga honom något om det är en regel som tittarna bestämt? Att det är något som flera stör sig på?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in