Citat:
Ursprungligen postat av
Herrnyfiken
Varför ska hon ens lämna huset om hon kan gå på foten utan problem?
Därför om det är en spricka kan läget förvärras och du får problem livet ut. Hade jag varit i Amelias kläder och verkligen ha ont skulle jag i backspegeln aldrig ta den risken.
Har själv spelat handboll i 10 år och pga av dumhet har jag efter 20 år problem med ett ledband.