2020-03-19, 14:01
Medlem
Måste bara fråga, Är det någon här som ens hinner komma upp i 500 meddelanden i veckan? Hur mycket tid måste ni lägga ned för att komma upp i det? Känner mig stressad som har 380 meddelanden kvar att göra i veckan för att nå upp dit. Ingen idé att ens logga in på söndagar. (Är ny)
2020-03-19, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mavi1219
Måste bara fråga, Är det någon här som ens hinner komma upp i 500 meddelanden i veckan? Hur mycket tid måste ni lägga ned för att komma upp i det? Känner mig stressad som har 380 meddelanden kvar att göra i veckan för att nå upp dit. Ingen idé att ens logga in på söndagar. (Är ny)

Är många som har mer än 500 så klart. Jag brukar ha minst 2000 meddelanden i veckan, tar ofta mellan 30-35 timmar i veckan beroende på hur hög kö det är och hur pigg och effektiv jag känner mig.

Hur många timmar sitter du nu då? Hur många meddelanden har du per timme?
2020-03-19, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Är många som har mer än 500 så klart. Jag brukar ha minst 2000 meddelanden i veckan, tar ofta mellan 30-35 timmar i veckan beroende på hur hög kö det är och hur pigg och effektiv jag känner mig.

Hur många timmar sitter du nu då? Hur många meddelanden har du per timme?

Men helveete, då har du gjort det här ett tag antar jag. Har du något jobb vid sidan om?
Jag har kanske 20-30 i timmen, men då har jag ett heltidsjobb också. Så det blir inte många timmar, jag gör det här för att jag har lån att betala igen.
2020-03-19, 15:10
Medlem
Citat:
Men helveete, då har du gjort det här ett tag antar jag. Har du något jobb vid sidan om?
Jag har kanske 20-30 i timmen, men då har jag ett heltidsjobb också. Så det blir inte många timmar, jag gör det här för att jag har lån att betala igen.

Jag har hållit på ett tag, du kommer bli snabbare när du kommer in mer i det. Sen är jag inte speciellt snabb heller, finns de som är mycket snabbare. Jobbar med detta ca 4-5 timmar om dagen 7 dagar i veckan och sen har jag lite annat 4-5 timmar varje dag också, men har inget fast jobb jag måste gå till så det underlättar lite så klart när man kan bestämma sina tider helt själv.
2020-03-19, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Jag har hållit på ett tag, du kommer bli snabbare när du kommer in mer i det. Sen är jag inte speciellt snabb heller, finns de som är mycket snabbare. Jobbar med detta ca 4-5 timmar om dagen 7 dagar i veckan och sen har jag lite annat 4-5 timmar varje dag också, men har inget fast jobb jag måste gå till så det underlättar lite så klart när man kan bestämma sina tider helt själv.

Kör du 4-5 timmar i sträck då eller tar du lite pauser mellan?
2020-03-19, 15:39
Medlem
Citat:
Kör du 4-5 timmar i sträck då eller tar du lite pauser mellan?

Tror ingen orkar sitta så många timmar i sträck utan någon paus. Har ingen lust att redovisa mitt dagsschema här precis. Men du bör sitta längre stunder sammanhängande utan paus så att du bygger upp din egna kö bra i alla fall. Du får då många återkommande konversationer som går snabbare att svara på än helt nya. Det bygger dock på att du svarar snabbt annars förlorar du de konversationerna till någon snabbare operatör. (Sen beror det så klart på kvalitén på dina meddelanden också, skriv bra och lockande så de vill svara dig.)
Senast redigerad av Ictura 2020-03-19 kl. 15:44.
2020-03-19, 17:45
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Arbetar du på ditt vanliga arbete då fattar man du INTE får ihop mer än 20-30 mess.
Detta arbetet är ju liksom till för att skötas hemifrån och på övertid eller din lediga tid.
I regel en som är bra på detta gör kanske 50-100 mess/Tim beroende på hur flink man är.
Just i dessa tider är det lite mindre att göra av naturliga skäl.
Men efter ett tag lär du komma in i det mer och känner dom profiler du talar med.
Allt blir liksom enklare då.
2020-03-19, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Skojar du? Dessa är samma som JH.

Ok.
2020-03-19, 22:58
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Att komma upp i 500 meddelanden i veckan är inte så svårt. Själv hade jag som mål att göra 300 per dag.
Om du är ny, logga inte varenda detalj. Logga bara det som är viktigt, om någon fyller år eller ska resa ett visst datum etc. Inte vad target ska äta som många nybörjare gör. Du kommer flyta på bättre med antalet meddelanden när du får in rytmen.
2020-03-19, 23:42
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Svar nej. Det är den spanska versionen. Precis som dom på mail sökt efter andra spåk på JH titt som tätt.

Okej men den har inget att göra med jh eller cw?
2020-03-20, 06:31
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Okej men den har inget att göra med jh eller cw?

Nä verkar vara ett nytt bolag

Funion Ltd. Partnership
Overwegwachter 4, 3034KG
Rotterdam, Netherlands.
Verkar smått oseriös. Se deras "HRmail"
Ansökningar kommer att bli valda utifrån lämplighet och tillgänglighet.
hroperatorsechat@gmail.com

Haha.
2020-03-20, 23:06
Medlem
Vad ligger peakhour bonusen på? Det står ingenstans

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här