Mitt första inlägg i den här tråden men har följt den slaviskt! Troligtvis mer än liven då det ni skriver här är betydligt roligare än att faktiskt kolla på när de skriker och gapar (Jassa) i huset
Var det någon som såg Alex "otroliga" handstil igår? Hur fantastisk kan den vara liksom? Vill så gärna se för att kunna bedöma trovärdigheten i Amilias och Glasmans reaktion över detta.