2020-03-18, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Det har vi fått lära oss inte minst här på Flashback. Damerna i den här tråden har överraskat mig både en och två gånger. Knepiga hela högen, precis som vi andra.
Tyckte han var oattraktiv första avsnittet när alla kom in i huset. Men nu när man känner honom är han väldig attraktiv (han ska bara dra upp sina kalsonger oftare). Tror absolut han kan få tjejer när han vill.
2020-03-18, 06:52
Bannlyst
Vad i helvete? Skulle till flashback men kom till facebook?
2020-03-18, 06:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kleinbein
Hatar Amilia, mest pga allt hon gör, säger samt hennes röst och personlighet. Men fetast? Frida lär ju va likvärdig henne när det gäller vikt?

Vem bryr sig? Frida är en kvinna med självförtroende och humor. Hon skrattar åt det mesta och har en osund rondör, det har hon till last men eftersom hon vågar bjuda på sig själv är sånt som skrattet och vikten inget att bry sig om.
2020-03-18, 06:56
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Tyckte han var oattraktiv första avsnittet när alla kom in i huset. Men nu när man känner honom är han väldig attraktiv (han ska bara dra upp sina kalsonger oftare). Tror absolut han kan få tjejer när han vill.

Vem pratar ni om? Sami?
2020-03-18, 06:59
Medlem
lillaflippens avatar
Mitt första inlägg i den här tråden men har följt den slaviskt! Troligtvis mer än liven då det ni skriver här är betydligt roligare än att faktiskt kolla på när de skriker och gapar (Jassa) i huset

Var det någon som såg Alex "otroliga" handstil igår? Hur fantastisk kan den vara liksom? Vill så gärna se för att kunna bedöma trovärdigheten i Amilias och Glasmans reaktion över detta.
2020-03-18, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Vad fan händer? Senast igår var jag in å läste och då hade Jullan knullat med Glasman, men nu är hon tydligen intresserad av Sami? Går onekligen snabbt i svängarna här.
Sexuellt frustrerade och fulla ledde till att Glasman och Julia kände och klämde på varandra. Julia är helt klart förtjust i Sami men Sami är helt asexuell i huset av någon anledning.
2020-03-18, 07:19
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Frida är överviktig men äger sina kilon, skäms inte, badar och bjuder på sig själv. Positiv är hon också (HAHAHHAHAHAHA) och elak är hon inte.
Precis! Hon gör så mycket kul att man inte ens tänker på att hon är tjock. Amilia är sur, vresig, elak OCH tjock.
2020-03-18, 07:26
Medlem
SevenStarss avatar
Skönt att det inte är lika mycket dreglande över Jasmine i den här tråden längre .

Hon och Martin är så egoistiska... usch... vidrigt.
2020-03-18, 07:44
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Mitt första inlägg i den här tråden men har följt den slaviskt! Troligtvis mer än liven då det ni skriver här är betydligt roligare än att faktiskt kolla på när de skriker och gapar (Jassa) i huset

Var det någon som såg Alex "otroliga" handstil igår? Hur fantastisk kan den vara liksom? Vill så gärna se för att kunna bedöma trovärdigheten i Amilias och Glasmans reaktion över detta.
Alltså... handstilen var ärligt talat den snyggaste jag sett. Började asgarva, för att det var så sjukt otippat. Jag lekte först med tanken att han skulle ha roliga kråkfötter till handstil, men det var så jävla vackert. Han kan fan inte ha lärt sig det i orten. Du får förhoppningsvis se det i ett avsnitt sen.
2020-03-18, 07:45
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Skönt att det inte är lika mycket dreglande över Jasmine i den här tråden längre .

Hon och Martin är så egoistiska... usch... vidrigt.
Det kan bero på att hon numera ser ut som en jävla häxa.
2020-03-18, 07:48
Medlem
askungens avatar
Skulle arbetarna upp 7:45 idag?!
2020-03-18, 07:49
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XDenBeeX
Sexuellt frustrerade och fulla ledde till att Glasman och Julia kände och klämde på varandra. Julia är helt klart förtjust i Sami men Sami är helt asexuell i huset av någon anledning.

Jag tror Sami är asexuell utanför huset också. Blir ofta så för alkoholister.
Tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in