2020-03-17, 22:03
Medlem
Die.young.4evers avatar
Vem är mördaren? GW sa just nu i brottsjournalen att han vet vem det är! Är det någon här som oxå vet vem det är?
Citera
2020-03-17, 22:21
Medlem
Detta vill jag också väldigt gärna ha svar på, vem syftar GW på? Gärningsmannen ska ju vara i liv enligt GW.
Citera
2020-03-17, 22:27
Medlem
vemsfels avatar
Jag trodde detta var polisiärt uppklarat redan, men det var alltså inte personen som häktades för ett par år sen? Blev han helt avskriven?
Citera
2020-03-18, 02:20
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Die.young.4ever
Vem är mördaren? GW sa just nu i brottsjournalen att han vet vem det är! Är det någon här som oxå vet vem det är?
Om inte Bertil Sahlin eller GW själv sitter och smattrar på tangentbordet framför Flashback så tror jag inte att någon här vet vem dom menar.

Jag är lite intresserad vad GW menade att gärningsmannen skulle göra när han hade sprungit "det där varvet dom brukar göra" efter mordet för att sedan ringa larmoperatören från telefonkiosken? Det var ju tydligen hemligt, men nyfiken blev man.
Citat:
-Sedan kutar han hit, och anledningen till att han ska hit, det vet jag också.
-Varför då?
-Ja, det kan jag inte säga...
Vet någon här på forumet om det fanns någonting just där av intresse 1996? Pundarkvart, langare, hostel etc?

Tyckte att Jenny Strömstedt kunde ha pressat på GW lite där och ställt lite mer frågor mer allmänt, men hon ville väl skynda till tittarfrågorna som vanligt.
Citera
2020-03-18, 12:51
Medlem
Skribent-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Om inte Bertil Sahlin eller GW själv sitter och smattrar på tangentbordet framför Flashback så tror jag inte att någon här vet vem dom menar.

Jag är lite intresserad vad GW menade att gärningsmannen skulle göra när han hade sprungit "det där varvet dom brukar göra" efter mordet för att sedan ringa larmoperatören från telefonkiosken? Det var ju tydligen hemligt, men nyfiken blev man.

Vet någon här på forumet om det fanns någonting just där av intresse 1996? Pundarkvart, langare, hostel etc?

Tyckte att Jenny Strömstedt kunde ha pressat på GW lite där och ställt lite mer frågor mer allmänt, men hon ville väl skynda till tittarfrågorna som vanligt.

Jag lyckades till slut klura ut vad GW Persson menade att gärningsmannen skulle göra efter det vanliga "varvet".
Citera
2020-03-18, 13:27
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skribent-1
Jag lyckades till slut klura ut vad GW Persson menade att gärningsmannen skulle göra efter det vanliga "varvet".
Berätta!
Citera
2020-03-18, 15:36
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:

har du hört samma som mig?
Citera
2020-03-18, 16:25
Medlem
I Efterlyst för många år sedan sa GW att det troligaste är att inringaren inte är GM. Kommer ihåg detta mycket väl, blev väldigt förvånad därför att varför hörde inte inringaren av sig efteråt om han var oskyldig.

Inte för att vara elak men GW börjar bli gammal...
Citera
2020-03-18, 16:26
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Var väl inte så svårt?
Citera
2020-03-18, 17:36
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Var väl inte så svårt?

han behövde väl en toa tror jag. Att pissa i och skjuta på.
Citera
2020-03-18, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
I Efterlyst för många år sedan sa GW att det troligaste är att inringaren inte är GM. Kommer ihåg detta mycket väl, blev väldigt förvånad därför att varför hörde inte inringaren av sig efteråt om han var oskyldig.

Inte för att vara elak men GW börjar bli gammal...

Nja har för mig att han hela tiden trott på att inringaren är mördaren? Det tror jag också.. solklart.
Citera
2020-03-18, 19:07
Medlem
Gärningsmannen bodde på Östermalm och var påverkad av amfetamin.......enligt Leif .gw så verkar dom veta var han bor.....tror också inringaren var gm.för. Varför sa han valhallavägen .. .en stockholmare vet att det heter vallhallavägen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in