2020-03-18, 15:12
Medlem
Folk är arga och kräver svar på BBs Instagram.
2020-03-18, 15:12
Medlem
Det kommer en omröstning på appen senare. Den av snobbarna tittarna väljer kommer att bestraffas varje gång någon bryter mot reglerna. Rösta på Amilia allihopa!
2020-03-18, 15:13
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag röstade faktiskt på Jasmine som Sjöjungfrun i appen, men det hade väl inte gjort särskilt många nöjda i den här tråden heller.

Nä.
Alltså det stod mellan: julia, jasmin, amilia som sjöjungfru.
Den som hade fått den hade vunnit oavsett.

alla andra hade svårare poser
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Att förutsättningarna var helt skilda och på Amilia sida såg nog alla. Men det förändrar inte det faktum att vi (folket) avgjorde just varför det blev såhär.

Men trist att deltagarna och andra även nu vill få det till Amilias fel. ALLT ÄR AMILIAS FEL

Det är ju först och främst fel att man ska få gå in i tävlingen med heeeelt olika förutsättningar
Sen att hon ska kunna ha foten i golvet utan att bli tillsagd är ju bara tragiskt från produktionen som vanligt
Medlem
Amilia kommer få elchockar kl 17 ska bunkra upp och njuta. kanske blir en handtralla
2020-03-18, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Bittra förlorare är det värsta! Dåliga förlorare däremot, de är bättre. JULIA ingår starkt i de bittra. När Julia vinner något så blir hon rätt stöddig själv. Så detta förtjänar hon.

Tror inte det är anledningen till hennes frustration. Det Julia gjorde krävde psyke av stål och att förlora när man kämpat så hårt är riktigt jävla jobbigt, samtidigt som Amilia bara satt still, hon fick ingen credd för sin insats det som är problemet.

Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Är så lack för jag avskyr Victoria och amilia mest av alla

Jo, jag har väldigt svårt för Victoria den människan är sjukt jobbig. Amilia däremot har jag inte svårt för men det är inget att va stolt över att vinna den där tävlingen på dom premisser som var.

Jag hade ärligt talat kunnat tänka mig rest mig om jag var Amilia bara för att ge Julia vinsten så mycket som hon kämpa.

Nu är Vickan påt igen "Det var ju skönt att du inte behövde stå ut med svärdet iaf" jösses, fattar dom inte vad Julia gjorde därinne

Detta skriver jag dessutom fast Julia är en av dom deltagare jag ogillar mest, men rätt ska va rätt.
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Man skulle ju tro att Alex borde klara sig bättre i fysiskt utmanande tävlingar. Snubben är ju extremt svag.
Medlem
Visst tittarna valde fel men förutsättningarna var fortfarande orättvist. Varför skulle någon ens ha det så lätt att den kan sitta ner? Alla borde ha det lika svårt.
2020-03-18, 15:15
Medlem
varför är ludret jassa så glad? tror hon tittarna ska rädda henne igen? tror fan inte hon rår på glasman om han fortfarande är nominerad på lördag hoppas
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hemskaste i detta är Jassa och Vickan, de är fan hemska.
Ja de är vidriga
Medlem
Deus-Culpas avatar
Hade någon ropat att maten var klar hade Analia förlorat direkt.
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Brukar inte uttrycka mig på det här sättet: men ni som röstade på Amilia till den statyn är ju fan heeelt dumma i huvudet.

Så. Nu ska jag ta en paus från både BB och tråden för resten av dagen. Behöver rehab från båda.

Samma här. Over and out!
Retards...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in