2020-03-18, 15:20
Medlem
Det syns verkligen hur trött och sliten du är din stackare när du fick frysa om din fot och domnade lite grann i benet.
Hoppas du får 6h spabehandling nu som vinst för din enorma kämpainsats med att sitta rakt upp och ner på en kudde med hjälpstöd av din fot när alla andra fick stå i konstiga omöjliga positioner.

Handhjärta.

https://i.imgur.com/VvEZ63Z.png
Medlem
icons avatar
Tror Amilia förlorar på det här i längden eftersom det är så tydligt orättvist.
Bästa vore om Mergim och Jassa står mot varandra på måndag och Jassa åker.
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel112209
Big brother har sugit hårt detta år, skyddar en mobbare, hånare, diskriminerare fy så pinsamt TV4!!!

Kan du ge några konkreta exempel på när Amilia mobbat, hånat och diskriminerat? Jag säger inte att hon inte gjort det, men jag har inte tyckt att hon är värre än många andra i huset om man tittar på det objektivt. Jag stör mig rätt mycket på henne, men går lite upp och ner vad jag tycker om alla deltagare.

Det är så man fnissar lite när vissa här inne kallar henne för mobbare
2020-03-18, 15:21
Medlem
Det enda vi kan göra är att klaga överallt och sedan avfölj BB på alla sociala medier ifall ni följer dem. Och tittar ej på programmet så de förlorar tittare.

Vi hörs ev imorgon, måste få andas lite för jag är så lack på folk valde henne men också på att de inte ens skrev i appen vad tävlingen skulle gå ut på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
BB svarar på instagram:

"Tittarna fick välja vilken deltagare som skulle vara vilken statyl Därmed hade ni en chans att ta makten att ge er favorit en "lättare" position "

Det var dock inte uppenbart i appen när man rösta.

Jag valde Jasmine eftersom jag ville se henne sitta som lilla sjöjungfrun i 5 timmar tyst i huset

Men jag fatta inte att man rösta till någon jävla tävling där deltagarna skulle hålla still position.

In med en bukett blommor till Julia, eller uppmärksamma hennes prestation på något vis....
Medlem
__Alez__s avatar
Amilia kvar alltså.

Chans finns fortfarande att plocka ut Jassa eller Mergim.
2020-03-18, 15:22
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Näe, hon sa tidigare att hon fick den absolut lättaste positionen.
Så sa hon inte vid matbordet nyss.
Medlem
xrlpyts avatar
Nu mår Amilia, precis vunnit en immunitet utan att ha behövt göra ett smack, och hon får stoppa i sig mat.
Medlem
HAHAHA SÅ JÄVLA KUUUL att se eran besviskelse när Amilia vinner gång på gång på gång! Fatta att ni inte har nån jävla påverkan, så lägg ner med erat hatande,
äckliga jävlar!
Eran fetish på att hata Amilia är fan helt sjuk, hur är hon värre än nån annan i huset? Det kan ni inte svara på. Kollar live hela tiden och ALLA snackar skit om ALLA i huset. Men ni är jävligt tysta när det är Sami, Glas och Julia som snackar skit?

Amilia Mergim eller Lennie hoppas jag vinner hela skiten bara för skadeglädje 😁
2020-03-18, 15:23
Medlem
Amilia sitter och flörtar med tittarna i kameran och tror hon fick den statyn för att hon är så populär
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Det var dock inte uppenbart i appen när man rösta.

Jag valde Jasmine eftersom jag ville se henne sitta som lilla sjöjungfrun i 5 timmar tyst i huset

Men jag fatta inte att man rösta till någon jävla tävling där deltagarna skulle hålla still position.

In med en bukett blommor till Julia, eller uppmärksamma hennes prestation på något vis....

bb kommer inte uppmärksmma det ett skit blir vi tittare som får göra det på lördag eller måndag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Man skulle ju tro att Alex borde klara sig bättre i fysiskt utmanande tävlingar. Snubben är ju extremt svag.

Han är mentalt svag. Vet inte hur han ska använda sina muskler mer än till att flexa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in