HAHAHA SÅ JÄVLA KUUUL att se eran besviskelse när Amilia vinner gång på gång på gång!

Fatta att ni inte har nån jävla påverkan, så lägg ner med erat hatande,
äckliga jävlar!
Eran fetish på att hata Amilia är fan helt sjuk, hur är hon värre än nån annan i huset? Det kan ni inte svara på. Kollar live hela tiden och ALLA snackar skit om ALLA i huset. Men ni är jävligt tysta när det är Sami, Glas och Julia som snackar skit?
Amilia Mergim eller Lennie hoppas jag vinner hela skiten bara för skadeglädje 😁