Citat:
Ursprungligen postat av
Jifer
Tror det var uttänkt från start. Produktionen vet att vi hatar Amilia, produktionen vet att hon vägrar visa kroppen. Så dom döpte statyn till Lilla Sjöjungfrun i appen, så vi alla trodde det var halvnaket.
Det framkom inte alls att det var lättare än de övriga.
Om nånting så borde dom valt statyer som alla var lika svåra.
Men nej, för då hade Amilia åkt direkt. Den här veckan känns händig och Amilia är bara käft.
Det märktes tydligt när hon pressade ner borren med sin kroppsvikt istället för att använda verktyget som en normal individ skulle gjort.
Hon borde diskats direkt när hon inte kunde utföra uppgiften, DVS använda verktyget.
Och det märks tydligt att dom vill ha kvar henne som ett spel mellan tittare och produktion.
They played us.
Jag tänkte likadant att dom vet om hatet mot Amilia och därmed rigga omröstnignen i appen eftersom dom visste att alla haters skulle lägga sin röst på Amilia och sen må dåligt av att dom rösta fram henne till något positivt.

Lite kul faktist.
Men jag är "lack" på att Julia inte fick någon uppskattning för hur hårt hon kämpa, det är fan inte okej.