bb kommer inte uppmärksmma det ett skit blir vi tittare som får göra det på lördag eller måndag
Jo, blir dock inte uppenbart för Julia att hennes insats var beundransvärd men jag får väl lägga min röst på henne nästa gång och göra något för det är hon värd om inget annat sker.
Tror det var uttänkt från start. Produktionen vet att vi hatar Amilia, produktionen vet att hon vägrar visa kroppen. Så dom döpte statyn till Lilla Sjöjungfrun i appen, så vi alla trodde det var halvnaket.
Det framkom inte alls att det var lättare än de övriga.
Om nånting så borde dom valt statyer som alla var lika svåra.
Men nej, för då hade Amilia åkt direkt. Den här veckan känns händig och Amilia är bara käft.
Det märktes tydligt när hon pressade ner borren med sin kroppsvikt istället för att använda verktyget som en normal individ skulle gjort.
Hon borde diskats direkt när hon inte kunde utföra uppgiften, DVS använda verktyget.
Och det märks tydligt att dom vill ha kvar henne som ett spel mellan tittare och produktion.
They played us.