Citat:
Ursprungligen postat av
Boonk
Håller så med dig!
Blivit uppenbart nu att hon skådespelade sjukt mycket i början, skrev det tidigt faktiskt, att hon vet vad vi vill se. Tårarna efter gruppbilden m.m. Nu har hon spelat bort sig själv rejält dock!
Exakt så! Och det här med att hon var så jäävla emot både Amilia och Mergim från början, och nu helt plötsligt är bästa vän med dem? Antingen lider hon av sjukaste Stockholmssyndromet eller så var det också bara skådespel.