2020-03-18, 15:23
Medlem
Vilka snackar skit om Julia nu???
2020-03-18, 15:23
Medlem
__Alez__s avatar
Vi måste bli bättre på att tänka innan vi röstar.

Skulle det komma upp en omröstning som lyder

Vill du ge Amilia immunitet?

JA
NEJ

Hade folk röstat ja innan de läst klart för folk ser bara Amilia och tänker JA!
2020-03-18, 15:25
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja och vi har samma makt att ge Elstötar till den vi hatar mest

OM hon sitter och och latar sig ja, då ger BB henne en stöt, inte vi

(för det blev väl så? att regeln blev att man inte fick sitta o lata sig?)
2020-03-18, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Man skulle ju tro att Alex borde klara sig bättre i fysiskt utmanande tävlingar. Snubben är ju extremt svag.

Bonobos finns bara i Kongo, de är som klena chimpanser som knullar extremt mycket där alfan till skillnad från chimpanser är honor.
2020-03-18, 15:26
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Amilia sitter och flörtar med tittarna i kameran och tror hon fick den statyn för att hon är så populär

eeh, nej, Tittarna visste inte vad det handlade om, de röstade säkert på henne för att de ville se henne sitta naken på en sten och det hade hon vägrat.
Medlem
BBs svar är ju fel dessutom.
Man hade inte möjlighet att göra det lättare för sin favorit för man visste inte ens varför/hur de skulle posera?!

Hade det stått: Deltagarna ska hålla en position - längst tid vinner. Vem ska de vara?

PLUS. Killarna fick ingen chans till lättare position!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
HAHAHA SÅ JÄVLA KUUUL att se eran besviskelse när Amilia vinner gång på gång på gång! Fatta att ni inte har nån jävla påverkan, så lägg ner med erat hatande,
äckliga jävlar!
Eran fetish på att hata Amilia är fan helt sjuk, hur är hon värre än nån annan i huset? Det kan ni inte svara på. Kollar live hela tiden och ALLA snackar skit om ALLA i huset. Men ni är jävligt tysta när det är Sami, Glas och Julia som snackar skit?

Amilia Mergim eller Lennie hoppas jag vinner hela skiten bara för skadeglädje 😁

Jag är inte ett dugg besviken på att Amilia vann.

Jag tycker det är synd att man inte uppmärksammar Julias prestation.

Tagga ner med dina fördomar.
2020-03-18, 15:27
Medlem
Jas, Viccan och Martin snackar skit om Julia.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
HAHAHA SÅ JÄVLA KUUUL att se eran besviskelse när Amilia vinner gång på gång på gång! Fatta att ni inte har nån jävla påverkan, så lägg ner med erat hatande,
äckliga jävlar!
Eran fetish på att hata Amilia är fan helt sjuk, hur är hon värre än nån annan i huset? Det kan ni inte svara på. Kollar live hela tiden och ALLA snackar skit om ALLA i huset. Men ni är jävligt tysta när det är Sami, Glas och Julia som snackar skit?

Amilia Mergim eller Lennie hoppas jag vinner hela skiten bara för skadeglädje 😁

Hatet mot Amilia är egentligen otroligt obefogat. Det är det sorgliga med folket här.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
eeh, nej, Tittarna visste inte vad det handlade om, de röstade säkert på henne för att de ville se henne sitta naken på en sten och det hade hon vägrat.
Jag vet, läs det jag skrev igen
2020-03-18, 15:28
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
BBs svar är ju fel dessutom.
Man hade inte möjlighet att göra det lättare för sin favorit för man visste inte ens varför/hur de skulle posera?!

Hade det stått: Deltagarna ska hålla en position - längst tid vinner. Vem ska de vara?

PLUS. Killarna fick ingen chans till lättare position!!!

precis, bara det att killarna inte gick att rösta på gör det ju bara ännu mer fel då det är så viktigt att det ska vara lika för alla.

Spelar ingen roll vem som hade fått Den lilla havsfrun, den personen hade vunnit.
Speciellt när man inte ens behöver sitta ihop med knäna med båda fötter på stenen
2020-03-18, 15:28
Medlem
Julia är dunder körd om hon inte lyckas vinna immunitet. sami räddar inte henne för glas. sen finns det ingen annan som räddar julia före någon annan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in