2020-03-18, 15:28
  #80449
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jag vet, läs det jag skrev igen
Mitt svar var mer riktat mot AMOLIA
2020-03-18, 15:29
  #80450
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
bb kommer inte uppmärksmma det ett skit blir vi tittare som får göra det på lördag eller måndag

Jo, blir dock inte uppenbart för Julia att hennes insats var beundransvärd men jag får väl lägga min röst på henne nästa gång och göra något för det är hon värd om inget annat sker.
2020-03-18, 15:29
  #80451
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Mitt svar var mer riktat mot AMOLIA

Vi vill alla berätta för henne vad vi tycker!
2020-03-18, 15:29
  #80452
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Julia är dunder körd om hon inte lyckas vinna immunitet. sami räddar inte henne för glas. sen finns det ingen annan som räddar julia före någon annan.
Jo, tittarna räddar henne.
2020-03-18, 15:29
  #80453
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jas, Viccan och Martin snackar skit om Julia.
Dom är hemska!!!!!
2020-03-18, 15:30
  #80454
Medlem
Ogillar verkligen julia! Hon snackar så mkt skit..hög jasse i ryggen...OSV
2020-03-18, 15:31
  #80455
Medlem
Jifers avatar
Tror det var uttänkt från start. Produktionen vet att vi hatar Amilia, produktionen vet att hon vägrar visa kroppen. Så dom döpte statyn till Lilla Sjöjungfrun i appen, så vi alla trodde det var halvnaket.
Det framkom inte alls att det var lättare än de övriga.
Om nånting så borde dom valt statyer som alla var lika svåra.
Men nej, för då hade Amilia åkt direkt. Den här veckan känns händig och Amilia är bara käft.
Det märktes tydligt när hon pressade ner borren med sin kroppsvikt istället för att använda verktyget som en normal individ skulle gjort.
Hon borde diskats direkt när hon inte kunde utföra uppgiften, DVS använda verktyget.
Och det märks tydligt att dom vill ha kvar henne som ett spel mellan tittare och produktion.
They played us.
2020-03-18, 15:31
  #80456
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Jo, tittarna räddar henne.
inte om hon sitter mot jasse/lennie.
2020-03-18, 15:31
  #80457
Medlem
Man kan ju gissa att Produktionen har lite diskussioner just nu då dom inte meddelat vinnaren än
2020-03-18, 15:31
  #80458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Julia är dunder körd om hon inte lyckas vinna immunitet. sami räddar inte henne för glas. sen finns det ingen annan som räddar julia före någon annan.


jo sami räddar julia för glasen är starkare i en omröstninig tro mig dem har redan snackat om det garanterat
2020-03-18, 15:31
  #80459
Medlem
Bulletzs avatar
Ingen fara alls om julia sitter. Hon kommer röstas kvar lätt av tittarna. Värre blir det för jASS/ludret om hon sitter!
2020-03-18, 15:31
  #80460
Medlem
BB måste vara tydligare vad röstningen går ut på....är så sjukt förbannad
Börjar nästan tro som så många andra att de vill ha Amilia i final.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in