2020-03-14, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Hur tätt gjordes dessa besök? På över sju år i träsket har jag nog undgått fråga om extra två gånger.
Ungefär samma för mig under ca 10 år i träsket, ytterst få som inte har erbjudit extra
Citera
2020-03-14, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trabelsi
Massagen var överlag bättre men jag kan också säga att det finns ställen med snygga tjejer som ger extra och utöver det bra massage. Men i det fall man bara vill ha massage så är det nog värt det, dels för att du slipper ta diskussionen om att extra inte önskas vilket ibland leder till en väldigt passivt genomförd massage eller i värsta fall rejält sura miner vid nekande.

Jag upplever också att renligheten var bättre än genomsnittet samt att de var proaktiva i att se till att man inte stördes av telefonsamtal och drop-in. Om jag skulle ha kombinationen av stark längtan efter seriös massage och kraftig coronaångest (återanvända handdukar och liknande) skulle jag välja ett sådant ställe så länge massösen inte är både svettig och hostar.

Just det: tiden hålls också på alla de recenserade ställena, något var till och med 10 minuter över den avtalade timmen.
Om man är ute efter enbart massage så finns det många svenska företag
Citera
2020-03-15, 15:27
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trabelsi
Massagen var överlag bättre men jag kan också säga att det finns ställen med snygga tjejer som ger extra och utöver det bra massage. Men i det fall man bara vill ha massage så är det nog värt det, dels för att du slipper ta diskussionen om att extra inte önskas vilket ibland leder till en väldigt passivt genomförd massage eller i värsta fall rejält sura miner vid nekande.

Jag upplever också att renligheten var bättre än genomsnittet samt att de var proaktiva i att se till att man inte stördes av telefonsamtal och drop-in. Om jag skulle ha kombinationen av stark längtan efter seriös massage och kraftig coronaångest (återanvända handdukar och liknande) skulle jag välja ett sådant ställe så länge massösen inte är både svettig och hostar.

Just det: tiden hålls också på alla de recenserade ställena, något var till och med 10 minuter över den avtalade timmen.

Jag håller med helt och hållet och har själv liknande erfarenheter, men...

På ett av mina seriösa ställen har jag och ägaren (enmansföretag) alltid haft en skojfrisk relation, jag har gått hos henne i ca ett års tid och hon skojar ofta med sexuella anspelningar och jag skojar tillbaka, när hon viker ut mitt ben för att massera ljunskarna är det i princip omöjligt att inte få bånge, vilket hon givetvis upptäcker och retar mig för.
Jag retar henne också för hon ställer sig alltid med underlivet mot mina händer och då ”råkar” jag givetvis massera henne tillbaka såklart.

Sådär har vi hållt på i ett års tid och jag har varit nöjd. Trots att det aldrig blivit mer än massage, stor skillnad ekonomiskt också...
Dels har jag fått en skitbra massage billigare än hos svenska massörer och dels är det kul att det inte är på så blodigt allvar som de svenska salongerna.
Dessutom, vilket för mig är ack så viktigt, svenska massörer masserar aldrig sätesmusklerna men det gör de thailändska alltid.

I mellandagarna hände då det som jag aldrig trodde skulle hända hos henne, hon började ett väldigt lugnt och behagligt handjobb, utan att fråga, utan att prata pengar.
Jag smekte henne över bröst, rumpa och mus under tiden utan några invändningar från hennes sida.
Så himla skönt och kravlöst, efteråt fick hon givetvis extra dricks och vi hade fortfarande bra stämning mellan oss.
Ska bli spännande att se hur det utvecklas när vi möts nästa gång.
Jag har tagit paus pga corona nu.

Södra Sverige
Citera
2020-03-15, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cayman01
Söder om söder. Ställe med flera tjejer som hänger i soffan vid kassan. Blir tilldelad en tjej som kanske inte är den snyggaste men hon har snygg kropp och stora naturliga bröst. Lägger mig med handduk på rumpan. Första som händer är att handduken åker väck. En helt ok massage börjar. Hon börjar direkt med teasing. En hand på rygg och nacke och den andra i skåran och ner på ollonet. Lilleman r dock endast halvvaken Så fortsätter det till vändningsdags. När jag vänder mig så ser jag henne sittandes vid mina fötter helnaken. Utan att jag märkte så har hon tagit av sig kläderna. Hon föreslår ett FS till en löjlig summa. Jag skrattar och halverar hennes summa vilket hon godtar. Hon rider mig och jag snaskar på henne bröst, vilket hon uppskattar. Byter till missionären och avslutar efter några minuter. Det är 20 min kvar på tiden och hon fortsätter massagen tiden ut. Sedvanliga vatten och dusch efteråt

Låter riktigt intressant! Länge sett fram emot en sådan massage, men tyvärr inte sprungit på rätt ställen...
Citera
2020-03-15, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Jag håller med helt och hållet och har själv liknande erfarenheter, men...

På ett av mina seriösa ställen har jag och ägaren (enmansföretag) alltid haft en skojfrisk relation, jag har gått hos henne i ca ett års tid och hon skojar ofta med sexuella anspelningar och jag skojar tillbaka, när hon viker ut mitt ben för att massera ljunskarna är det i princip omöjligt att inte få bånge, vilket hon givetvis upptäcker och retar mig för.
Jag retar henne också för hon ställer sig alltid med underlivet mot mina händer och då ”råkar” jag givetvis massera henne tillbaka såklart.

Sådär har vi hållt på i ett års tid och jag har varit nöjd. Trots att det aldrig blivit mer än massage, stor skillnad ekonomiskt också...
Dels har jag fått en skitbra massage billigare än hos svenska massörer och dels är det kul att det inte är på så blodigt allvar som de svenska salongerna.
Dessutom, vilket för mig är ack så viktigt, svenska massörer masserar aldrig sätesmusklerna men det gör de thailändska alltid.

I mellandagarna hände då det som jag aldrig trodde skulle hända hos henne, hon började ett väldigt lugnt och behagligt handjobb, utan att fråga, utan att prata pengar.
Jag smekte henne över bröst, rumpa och mus under tiden utan några invändningar från hennes sida.
Så himla skönt och kravlöst, efteråt fick hon givetvis extra dricks och vi hade fortfarande bra stämning mellan oss.
Ska bli spännande att se hur det utvecklas när vi möts nästa gång.
Jag har tagit paus pga corona nu.

Södra Sverige

Det är precis så det ska vara! Bra massage, enmansföretag, fokus på massagen med lite gliringar och sakta bygga upp tills det plötsligt händer. Har ungefär samma erfarenhet, även det i södra sverige.
Citera
2020-03-16, 03:57
Medlem
Mrkoffs avatar
Hur påverkar Corona era massage besök ?
har ni uppehåll eller kör ni på som vanligt ?
Citera
2020-03-16, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkoff

Läs en sida tillbaka i tråden. Kontentan är de de som svarat minskar/väntar med besök.
Citera
2020-03-16, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkoff
Kör på som vanligt, ingen fara
Citera
2020-03-16, 09:21
Medlem
Det är nog rätt lugnt, än så länge.

Citat:
Ursprungligen postat av dirtsa11
Kör på som vanligt, ingen fara
Citera
2020-03-16, 21:56
Medlem
Ta ditt samhällsansvar och ge fanken i besöka dessa ofta tämligen sunkiga och deprimerande salonger... dessutom sparar du massor av pengar.....
Citera
2020-03-18, 13:25
Medlem
Kände att det var dags efter ett längre uppehåll.

Testade en för mig ny salong i norrort, åkte dit på vinst och förlust utan att boka men tänkte att det borde vara lite folk ute med tanke på corona.

Blir insläppt av en 25-30 årig söt petite liten sak, som senare visar sig vara i min ålder, 40+.

Tar en 90 minuters oljemassage vilket utförs väldigt noggrant och nästan helt utan pungsnudd, börjar bli lite orolig men efter vändning så kommer frågan.

Efter lite förhandling så blev det BtB med BJ som avslut för 1000Kr, hon klär av sig och visar upp en 20 årings kropp med precis lagom stora bröst med stora sugvänliga bröstvårtor, tight mage och rumpa.

Får ner henne på rygg och suger på dom underbara brösten och kan sen inte låta bli att slicka henne tills hon kommer, avslutar med BJ.

Vyn man fick med huvudet mellan hennes ben tittandes upp på mage och bröst kommer jag leva på länge.

Återbesök blir det nog, då siktar jag på bombom.
Citera
2020-03-20, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sth-norra
Kände att det var dags efter ett längre uppehåll.

Testade en för mig ny salong i norrort, åkte dit på vinst och förlust utan att boka men tänkte att det borde vara lite folk ute med tanke på corona.

Blir insläppt av en 25-30 årig söt petite liten sak, som senare visar sig vara i min ålder, 40+.

Tar en 90 minuters oljemassage vilket utförs väldigt noggrant och nästan helt utan pungsnudd, börjar bli lite orolig men efter vändning så kommer frågan.

Efter lite förhandling så blev det BtB med BJ som avslut för 1000Kr, hon klär av sig och visar upp en 20 årings kropp med precis lagom stora bröst med stora sugvänliga bröstvårtor, tight mage och rumpa.

Får ner henne på rygg och suger på dom underbara brösten och kan sen inte låta bli att slicka henne tills hon kommer, avslutar med BJ.

Vyn man fick med huvudet mellan hennes ben tittandes upp på mage och bröst kommer jag leva på länge.

Återbesök blir det nog, då siktar jag på bombom.

nice place när blir det bombom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in