Citat:
Ursprungligen postat av
Trabelsi
Massagen var överlag bättre men jag kan också säga att det finns ställen med snygga tjejer som ger extra och utöver det bra massage. Men i det fall man bara vill ha massage så är det nog värt det, dels för att du slipper ta diskussionen om att extra inte önskas vilket ibland leder till en väldigt passivt genomförd massage eller i värsta fall rejält sura miner vid nekande.
Jag upplever också att renligheten var bättre än genomsnittet samt att de var proaktiva i att se till att man inte stördes av telefonsamtal och drop-in. Om jag skulle ha kombinationen av stark längtan efter seriös massage och kraftig coronaångest (återanvända handdukar och liknande) skulle jag välja ett sådant ställe så länge massösen inte är både svettig och hostar.
Just det: tiden hålls också på alla de recenserade ställena, något var till och med 10 minuter över den avtalade timmen.
Jag håller med helt och hållet och har själv liknande erfarenheter, men...
På ett av mina seriösa ställen har jag och ägaren (enmansföretag) alltid haft en skojfrisk relation, jag har gått hos henne i ca ett års tid och hon skojar ofta med sexuella anspelningar och jag skojar tillbaka, när hon viker ut mitt ben för att massera ljunskarna är det i princip omöjligt att inte få bånge, vilket hon givetvis upptäcker och retar mig för.
Jag retar henne också för hon ställer sig alltid med underlivet mot mina händer och då ”råkar” jag givetvis massera henne tillbaka såklart.
Sådär har vi hållt på i ett års tid och jag har varit nöjd. Trots att det aldrig blivit mer än massage, stor skillnad ekonomiskt också...
Dels har jag fått en skitbra massage billigare än hos svenska massörer och dels är det kul att det inte är på så blodigt allvar som de svenska salongerna.
Dessutom, vilket för mig är ack så viktigt, svenska massörer masserar aldrig sätesmusklerna men det gör de thailändska alltid.
I mellandagarna hände då det som jag aldrig trodde skulle hända hos henne, hon började ett väldigt lugnt och behagligt handjobb, utan att fråga, utan att prata pengar.
Jag smekte henne över bröst, rumpa och mus under tiden utan några invändningar från hennes sida.
Så himla skönt och kravlöst, efteråt fick hon givetvis extra dricks och vi hade fortfarande bra stämning mellan oss.
Ska bli spännande att se hur det utvecklas när vi möts nästa gång.
Jag har tagit paus pga corona nu.
Södra Sverige