2 massage på 2 veckor
Kollat in ett område o bestämde mig får det ena. Det andra tar jag nästa vecka tänker jag
Ringer på dörren, en medelålders öppnar
Drop in funkar bra, hon är ensam o inga kunder
Dressar ner o hon kommer in o börjar bearbeta. Känns direkt att detta kommer bli en bra massage.
Väldigt bra kvinna. Hon tvättar av kroppsdelarna med varmt vatten o handduk emellanåt.
Knappt nån teasing.
Vid slutet känner hon lite snabbt på paketet under handduken o säger... private thing o småskrattar.
Kan inte annat än småle tillbaka, hon är mysig men tilltalar inte mig mer än att hon gett en bra bra bra massage.
Kommer att gå dit igen för det var nog den bästa massagen hittills här hemma i sverige.
Idag åkte jag till ett annat ställe jag fluktat in.
Parkerade på gatan utanför typ 100m bort.
Insåg att det var en gata folk knatar upp o ner till tbanan. Tog en cigg o inväntade en bra springning
Ringde på o en 40 åring öppnade.
Stod en annan tjej o klädde på sig ytterkläderna, synd tänkte jag då hennes kropp såg väldigt tight ut
Well, in o klä av sig. Rummet hade sån där vikdörr/dragspelsaktigt. Inte väldigt isolerat hann jag tänka.
In kommer hon o dyker ner o lägger sig över min rygg, småtafsar mig på pungen direkt o säger.... massaaaageee here to??
Tappar lusten direkt o hoppas på en bra massage istället.
Den är ok men hon tjatar om avrunkning för 500 titt som tätt.
Är inte tillräckligt kåt.
Hon är ingen snygging o teasingen värdelös.
Innan den här salongen hade jag tänkt ett annat ställe som ligger nåt kvarter bort
Men när jag åkte dit så parkerade en bil precis utanför o jag såg en kille ringa på dörren o blev insläppt, undviker gärna om jag kan andra kunder samtidigt
Imorrn har jag ärenden ut o en bit från stan o har kollat in ett ställe där
Letar fortfarande efter en ordentlgt bra teasing. Hoppas på nån som inte tjatar innan eller direkt efter vändning om MORE?