2020-02-11, 10:21
Medlem
Ett tag sedan kände jag att jag behövde massage. Södra Gbg. Kom in möttes av en trevlig kvinna. Ganska lite teasing och fast jag "råkade" röra hennes ben (för försiktig antar jag) så kände jag inte spänningen. Så när vändningen kom blev det fråga om jag vill ha extra. Jag frågade om vad som erbjöds, frågade om FS vilket gick. Lite väl överviktig tycker jag men kåt blev hon fort. Jag gillar lite förspel men hon ville kliva upp och rida. Det roliga var att hon fortsatte även efter att jag kom, hon ville också komma... Hungern stillad till nästa besök på något annat ställe.
Citera
2020-02-13, 01:07
Medlem
Idag var det dags för lite avslappning efter jobbet igen.
Ville testa något nytt ställe och kollade TMG. Fastnade för ett ställe i innerstaden fast bortåt Solnahållet till.
Stället såg väldigt slitet ut utifrån men hade jag väl tagit mig dit så kunde jag ju lika gärna testa.
Dörren öppnades av en lite försynt tjej ca 40år.
Varken snygg eller ful, varken tjock eller smal.
Bad om en timmes oljemassage och hon visade in mig i ett rum.
Salongen var mycket finare invändigt än det såg ut utifrån.
Sedvanlig musik i högtalaren fast på väldigt behaglig nivå. Värmemadrass på golvet och handdukar som luktade fräscht.
Jag la mig tillrätta på madrassen och strax därefter kom tjejen in. Hon la snabbt en handduk över min rumpa och började "torr-massera" mig på överkroppen. Därefter varm fuktig handduk innan själva oljan kom fram. Hennes nypor var fantastiska. Lagom hårda på rätt ställen och nästan sensuellt mjuka på andra ställen. Jag njöt enormt av massagen och hade helt kopplat bort tankarna från teasing och extra.
Hon fortsatte ner över rumpa och ben och det var fortfarande riktigt bra.
Väldigt lite teasing. Nästan som om hon var lite blyg. Men lite pung-snudd blev det.
Vid vändningen så var soldaten fortfarande rätt trött. Hon la handduken över och började om på överkroppen. När hon kom ner mot mellangärdet så drog hon handduken lite åt sidan för att komma åt men fortfarande var penis helt dold. Hon drog sina mjuka händer i ljumskarna och på insidan av låren och även om hon inte teasade så var det nästan något erotiskt över hennes sätt att använda händerna. Till sist drog hon handduken helt åt sidan och la sin hand mot min pung. Hon mötte min blick och utan att vi sa något så förstod hon att jag ville ha massage även där.
Jag var inte så sugen på något annat än HJ så det passade alldeles utmärkt. Det var ca 20 minuter kvar av massagetimmen och hon började långsamt smeka mig och soldaten vaknade sakta men säkert till liv.
Hennes händer lekte varsamt med mig och nu teasedes det desto mer. Hon tog mig nära extasen men avbröt och höll sedan på så ett flertal gånger. Hon visste verkligen hur hon skulle hantera lilleman.
När klockan började närma sig full tid så funderade jag på om jag öht skulle få komma eller om hon bara tänkte retas.
Men till sist så lät hon händerna fortsätta göra sitt jobb och jag sköt en rejäl salut. Delar av den hamnade tyvärr på henne men hon bara log och såg till att jag blev ordentligt tömd och nöjd.

Slutsatsen är att massagen var fantastisk och HJ väldigt bra.
Inte en tjej som jag skulle välja FS med men det är ju inte alltid man är upplagd för det.
Jag duschade, klädde på mig, betalade för mig och gick sedan nöjd och glad därifrån.

Kanske blir återbesök. Men samtidigt älskar jag ju spänningen med att testa nya salonger.
Vi får se vad det blir nästa gång.
Citera
2020-02-13, 19:08
Medlem
gjorde två besök på olika ställen bland södra Stockholms utbud.
Det första blev hos stamstället där allt och lite till ingår.man vet vad man får och det känns tryggt,men i längden också tråkigt.
det andra stället hade fått ganska blandade omdömen på tmg och det senaste var riktigt dåligt.
Det ligger dock lite anonymt på en tvärgata,så jag tyckte det var avspänt att ringa på där.
Kvinnan som öppnade var 28-35 gissningsvis och iklädd ett linne plus väldigt korta jeansshorts.
En söt och glad tjej som bara talade engelska,men ett bra ordförråd.
Jag valde att behålla kalsongerna på när jag la mej ner på den uppvärmda madrassen.
Strax kom hon in i rummet med en balja vatten och började tvätta av fötterna .
Det följdes av den vanliga ritualen ,men efter ett tag satte hon sig vid överkroppen med min arm mellan hennes ben och följden blev att jag böjde armen ,så att hon skulle få plats.
Armbågen landade då högt upp på insidan av hennes lår.
Efter en kort stunds masserande hade armbågen hamnat i hennes skrev.
Hon ökade trycket på armbågen och juckade fram och tillbaka.
Väldigt erotisk situation.
Det kändes inte självklart just då om det var en tillfällighet eller om det var uppkåtning av mig eller henne.
Efter vändning,så satt hon kvar vid samma ställe och hennes händer letade sig ner över över min bål mot ljumsken.
Då viker hon undan handduken litet ,så hon kunde se min knappt påverkade mandom ,samtidigt som min hand tar i insidan av låret.
Jag kunde inte låta bli att låta ett finger glida efter tygkanten på shortsen för att till slut leta sig in under allt tyg.
Något ogillande från hennes sida infann sig aldrig utan det kom en fråga om något mer än massage.
I stället för att fråga om vad jag ville ha ,så så undrade hon hur mycket pengar jag hade.
Ärlig och dumkåt som jag var då ,så svarade jag 700:-
Raskt ställde hon sig upp och tog av sig linnet och shortsen.
Lika fort la hon sig ner på mage på madrassen och jag knäppte upp bh`n och drog ner hennes små trosor.
Sällan har jag sett och smekt en sån fast och välformad rumpa.Oj Oj.
En vändning till ryggläge efter trosavlägsnandet visar sig två härliga a-kupor med styva och känsliga gele'hallon samt ett renrakat myntinkast.
Hon särar mycket på benen och låter mig smaka på hennes läppar.
Jag avbryter kort och böjer ner mitt hårda stånd mot hennes ansikte och hon suger i sig det hon kan få in .
Jag återgår till sparbössan med min tunga ett ögonblick till.
Nu vill jag penetrera och ställer mig på knä i färdigställning mellan de villigt särade låren.
Kondom säger hon och trollar på Labero-vis fram en kondom.
Den rullas på samtidigt som hon håller tag i roten och leder toppen till öppningen.
Våt och tight.
Hon andas högt och djupt under hela tiden,men kommer aldrig.
Hela hennes uppenbarelse gjorde mig så euforiskt kåt att jag inte mäktade vänta på hennes orgasm.
Jag frågade om jag skulle fortsätta behandlingen av henne ,men fick till svar att "du hade det bra och det räcker".
Knäsvag lämnade jag tvärgatan med salongen och såg fram emot nästa besök.
Citera
2020-02-13, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peppe73
Idag var det dags för lite avslappning efter jobbet igen.
Ville testa något nytt ställe och kollade TMG. Fastnade för ett ställe i innerstaden fast bortåt Solnahållet till.
Stället såg väldigt slitet ut utifrån men hade jag väl tagit mig dit så kunde jag ju lika gärna testa.
Dörren öppnades av en lite försynt tjej ca 40år.
Varken snygg eller ful, varken tjock eller smal.
Bad om en timmes oljemassage och hon visade in mig i ett rum.
Salongen var mycket finare invändigt än det såg ut utifrån.
Sedvanlig musik i högtalaren fast på väldigt behaglig nivå. Värmemadrass på golvet och handdukar som luktade fräscht.
Jag la mig tillrätta på madrassen och strax därefter kom tjejen in. Hon la snabbt en handduk över min rumpa och började "torr-massera" mig på överkroppen. Därefter varm fuktig handduk innan själva oljan kom fram. Hennes nypor var fantastiska. Lagom hårda på rätt ställen och nästan sensuellt mjuka på andra ställen. Jag njöt enormt av massagen och hade helt kopplat bort tankarna från teasing och extra.
Hon fortsatte ner över rumpa och ben och det var fortfarande riktigt bra.
Väldigt lite teasing. Nästan som om hon var lite blyg. Men lite pung-snudd blev det.
Vid vändningen så var soldaten fortfarande rätt trött. Hon la handduken över och började om på överkroppen. När hon kom ner mot mellangärdet så drog hon handduken lite åt sidan för att komma åt men fortfarande var penis helt dold. Hon drog sina mjuka händer i ljumskarna och på insidan av låren och även om hon inte teasade så var det nästan något erotiskt över hennes sätt att använda händerna. Till sist drog hon handduken helt åt sidan och la sin hand mot min pung. Hon mötte min blick och utan att vi sa något så förstod hon att jag ville ha massage även där.
Jag var inte så sugen på något annat än HJ så det passade alldeles utmärkt. Det var ca 20 minuter kvar av massagetimmen och hon började långsamt smeka mig och soldaten vaknade sakta men säkert till liv.
Hennes händer lekte varsamt med mig och nu teasedes det desto mer. Hon tog mig nära extasen men avbröt och höll sedan på så ett flertal gånger. Hon visste verkligen hur hon skulle hantera lilleman.
När klockan började närma sig full tid så funderade jag på om jag öht skulle få komma eller om hon bara tänkte retas.
Men till sist så lät hon händerna fortsätta göra sitt jobb och jag sköt en rejäl salut. Delar av den hamnade tyvärr på henne men hon bara log och såg till att jag blev ordentligt tömd och nöjd.

Slutsatsen är att massagen var fantastisk och HJ väldigt bra.
Inte en tjej som jag skulle välja FS med men det är ju inte alltid man är upplagd för det.
Jag duschade, klädde på mig, betalade för mig och gick sedan nöjd och glad därifrån.

Kanske blir återbesök. Men samtidigt älskar jag ju spänningen med att testa nya salonger.
Vi får se vad det blir nästa gång.

Om det är det stället jag tror att det är så fick jag massage av en LB för nåt år sen.
Citera
2020-02-13, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lachesis
gjorde två besök på olika ställen bland södra Stockholms utbud.
Det första blev hos stamstället där allt och lite till ingår.man vet vad man får och det känns tryggt,men i längden också tråkigt.
det andra stället hade fått ganska blandade omdömen på tmg och det senaste var riktigt dåligt.
Det ligger dock lite anonymt på en tvärgata,så jag tyckte det var avspänt att ringa på där.
Kvinnan som öppnade var 28-35 gissningsvis och iklädd ett linne plus väldigt korta jeansshorts.
En söt och glad tjej som bara talade engelska,men ett bra ordförråd.
Jag valde att behålla kalsongerna på när jag la mej ner på den uppvärmda madrassen.
Strax kom hon in i rummet med en balja vatten och började tvätta av fötterna .
Det följdes av den vanliga ritualen ,men efter ett tag satte hon sig vid överkroppen med min arm mellan hennes ben och följden blev att jag böjde armen ,så att hon skulle få plats.
Armbågen landade då högt upp på insidan av hennes lår.
Efter en kort stunds masserande hade armbågen hamnat i hennes skrev.
Hon ökade trycket på armbågen och juckade fram och tillbaka.
Väldigt erotisk situation.
Det kändes inte självklart just då om det var en tillfällighet eller om det var uppkåtning av mig eller henne.
Efter vändning,så satt hon kvar vid samma ställe och hennes händer letade sig ner över över min bål mot ljumsken.
Då viker hon undan handduken litet ,så hon kunde se min knappt påverkade mandom ,samtidigt som min hand tar i insidan av låret.
Jag kunde inte låta bli att låta ett finger glida efter tygkanten på shortsen för att till slut leta sig in under allt tyg.
Något ogillande från hennes sida infann sig aldrig utan det kom en fråga om något mer än massage.
I stället för att fråga om vad jag ville ha ,så så undrade hon hur mycket pengar jag hade.
Ärlig och dumkåt som jag var då ,så svarade jag 700:-
Raskt ställde hon sig upp och tog av sig linnet och shortsen.
Lika fort la hon sig ner på mage på madrassen och jag knäppte upp bh`n och drog ner hennes små trosor.
Sällan har jag sett och smekt en sån fast och välformad rumpa.Oj Oj.
En vändning till ryggläge efter trosavlägsnandet visar sig två härliga a-kupor med styva och känsliga gele'hallon samt ett renrakat myntinkast.
Hon särar mycket på benen och låter mig smaka på hennes läppar.
Jag avbryter kort och böjer ner mitt hårda stånd mot hennes ansikte och hon suger i sig det hon kan få in .
Jag återgår till sparbössan med min tunga ett ögonblick till.
Nu vill jag penetrera och ställer mig på knä i färdigställning mellan de villigt särade låren.
Kondom säger hon och trollar på Labero-vis fram en kondom.
Den rullas på samtidigt som hon håller tag i roten och leder toppen till öppningen.
Våt och tight.
Hon andas högt och djupt under hela tiden,men kommer aldrig.
Hela hennes uppenbarelse gjorde mig så euforiskt kåt att jag inte mäktade vänta på hennes orgasm.
Jag frågade om jag skulle fortsätta behandlingen av henne ,men fick till svar att "du hade det bra och det räcker".
Knäsvag lämnade jag tvärgatan med salongen och såg fram emot nästa besök.
Du måste blivit jävligt oljig om kallingarna)
Citera
2020-02-13, 23:09
Medlem
2 massage på 2 veckor

Kollat in ett område o bestämde mig får det ena. Det andra tar jag nästa vecka tänker jag

Ringer på dörren, en medelålders öppnar
Drop in funkar bra, hon är ensam o inga kunder

Dressar ner o hon kommer in o börjar bearbeta. Känns direkt att detta kommer bli en bra massage.
Väldigt bra kvinna. Hon tvättar av kroppsdelarna med varmt vatten o handduk emellanåt.
Knappt nån teasing.
Vid slutet känner hon lite snabbt på paketet under handduken o säger... private thing o småskrattar.
Kan inte annat än småle tillbaka, hon är mysig men tilltalar inte mig mer än att hon gett en bra bra bra massage.
Kommer att gå dit igen för det var nog den bästa massagen hittills här hemma i sverige.

Idag åkte jag till ett annat ställe jag fluktat in.
Parkerade på gatan utanför typ 100m bort.
Insåg att det var en gata folk knatar upp o ner till tbanan. Tog en cigg o inväntade en bra springning

Ringde på o en 40 åring öppnade.
Stod en annan tjej o klädde på sig ytterkläderna, synd tänkte jag då hennes kropp såg väldigt tight ut

Well, in o klä av sig. Rummet hade sån där vikdörr/dragspelsaktigt. Inte väldigt isolerat hann jag tänka.

In kommer hon o dyker ner o lägger sig över min rygg, småtafsar mig på pungen direkt o säger.... massaaaageee here to??
Tappar lusten direkt o hoppas på en bra massage istället.
Den är ok men hon tjatar om avrunkning för 500 titt som tätt.
Är inte tillräckligt kåt.
Hon är ingen snygging o teasingen värdelös.

Innan den här salongen hade jag tänkt ett annat ställe som ligger nåt kvarter bort
Men när jag åkte dit så parkerade en bil precis utanför o jag såg en kille ringa på dörren o blev insläppt, undviker gärna om jag kan andra kunder samtidigt

Imorrn har jag ärenden ut o en bit från stan o har kollat in ett ställe där
Letar fortfarande efter en ordentlgt bra teasing. Hoppas på nån som inte tjatar innan eller direkt efter vändning om MORE?
Citera
2020-02-15, 13:01
Medlem
Sebulba66s avatar
Var på hemresa från norra Sverige i höstas och passerade huvudstaden och kände för en massage. Kollade snabbt på TMG och fastnade för en som hade bra recensioner på söderort. Ringde och bestämde tid och väl där så fick jag en massös som var ca 30-35 år, inte så smal i kroppen som jag hade önskat men med ett trevligt leende och tänkte att hon fick duga. Jag bestämde mig för att ta en snabb dusch och väl i duschen så kom det in en annan massös som höll på med någon tvätt och hon var enastående vacker och charmig som f-n med ett härligt leende. Väl ute ur duschen pratade jag med ägaren och ville byta massös till henne och det var inga problem. Lade mig tillrätta på golvbritsen och fick vänta en stund eftersom massösen jag skulle ha var tvungen att göra sig i ordning. Efter en kort stund kom hon in och det visade sig att hon var trettiosju år, jag hade gissat på högst trettio, men så är det med Thaidamerna, enligt min erfarenhet svårt att gissa ålder. på dem Vi pratade på om allt mellan himmel och jord, hon hade bott i Sverige i fjorton år och pratade bra svenska, medan hon masserade min kropp på ett kompetent sätt. Efter ett tag satte hon sig vid mitt huvud med benen på var sida för att massera övre delen av ryggen och eftersom hon hade kort kjol fick jag fin insyn, små fina spetstrosor skymtade där. Hon fortsatte sedan med benen och nu blev det lite mer teasing långt upp på insidan av låret och jag kände hur lilleman vaknade till liv. Hon beordrade vändning och satte sig vid min sida och särade lite på benen så jag återigen fick fri insyn och nu såg jag till min förvåning att där saknades trosor, hur hon fick väck dem utan att jag märkte det fattar jag inte. Hon tog min ena arm för att massera den och lade den i sitt knä och min hand hamnade mellan hennes ben och givetvis kunde jag inte låta bli att smeka insidan av hennes lår och plötsligt tittar hon upp och ser mig djupt i ögonen och jag frågar henne vad hon vill göra och hon svarar, "med dig allting". Efter en snabb förhandling av priset som blir en rimlig summa för FS, tar hon av sig kjolen och blottar en perfekt kropp, sina trettiosju år till trots. Hon börjar med lite BTB och suger på soldaten som nu står i givakt och rullar sedan på en kondom och vi kör på i olika ställningar. Efter ett tag börjar hon bli riktigt våt i muffen och andhämtningen börjar tillta. Jag avslutar med att ta henne bakifrån och hon börjar skaka i kroppen, känns faktiskt inte tillgjort och detta tänder mig ytterligare och jag sprutar i kådisen. Vi lägger oss utmattade på sidan och ligger så en bra stund och pratar och skrattar, innan hon hoppar upp och säger att vi måste duscha, så svettiga som vi blev. Vi går ut i duschen och tvättar av oss tillsammans och går tillbaka i rummet och klär oss och jag betalar henne. Hon går ut och när jag kommer ut får jag ett glas vatten och en kram och hon smyger ner en lapp med sitt telefonnummer i min ficka och viskar i mitt öra att jag ska ringa henne nästa gång jag är i Stockholm vilket jag ska göra eftersom jag ska till huvudstaden i nästa månad.
Sorry om det blev en lång berättelse.
Citera
2020-02-16, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korgmutter
Imorrn har jag ärenden ut o en bit från stan o har kollat in ett ställe där
Letar fortfarande efter en ordentlgt bra teasing. Hoppas på nån som inte tjatar innan eller direkt efter vändning om MORE?

Jag har hittat en massös som ger riktigt seriös och bra massage med varma handdukar och allt.
Hon nämner aldrig extra under massagen och hennes lite diskreta teasing är att i slutet av massagen när hon börjar bearbeta låren så har hon i momentet innan sett till att lägga mina händer längs sidorna med handflatorna uppåt.
När hon sedan börja arbeta fram och tillbaks längs låren så råkar hon helt enkelt sätta sig med sin perfekta rund tighta skinka i handen och guppar upp och ned i tackt med massagen.
Inte heller efter vändning frågar hon direkt utan fortsätter med bra massage även på framsida.
I och med att hon ger ett så seriöst intryck så kan jag lova att det var lite nervöst att första gången fråga om extra😬

Sammanfattningsvis så letar jag inte efter nån annan salong, nöjd med vad jag hittat även nu efter ett antal besök.
Senast redigerad av Hill99 2020-02-16 kl. 07:15.
Citera
2020-02-16, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hill99
Jag har hittat en massös som ger riktigt seriös och bra massage med varma handdukar och allt.
Hon nämner aldrig extra under massagen och hennes lite diskreta teasing är att i slutet av massagen när hon börjar bearbeta låren så har hon i momentet innan sett till att lägga mina händer längs sidorna med handflatorna uppåt.
När hon sedan börja arbeta fram och tillbaks längs låren så råkar hon helt enkelt sätta sig med sin perfekta rund tighta skinka i handen och guppar upp och ned i tackt med massagen.
Inte heller efter vändning frågar hon direkt utan fortsätter med bra massage även på framsida.
I och med att hon ger ett så seriöst intryck så kan jag lova att det var lite nervöst att första gången fråga om extra😬

Sammanfattningsvis så letar jag inte efter nån annan salong, nöjd med vad jag hittat även nu efter ett antal besök.

Låter grymt nice.
Jag letar på
Citera
2020-02-16, 22:23
Medlem
Sebulba66s avatar
Är det någon skillnad mellan de olika områdena i Stockholm? Tänker då på priset för extratjänsterna men även kvaliteten på damerna, både utseendemässigt och kvaliteten på massage/extra tjänsterna. Är det billigare ju längre från city man kommer och blir kvaliteten sämre för de olika tjänsterna eller vad säger ni som har stor erfarenhet av Stockholm? Frågar då jag ska till huvudstaden i nästa månad på jobb några dagar och tänkte förena nytta med nöje så att säga och botanisera lite i olika delar av staden. Är definitivt inte ute efter några specifika salonger eller så utan bara rent allmänt vad ni anser om de olika områdena.
Citera
2020-02-16, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebulba66
Är det någon skillnad mellan de olika områdena i Stockholm? Tänker då på priset för extratjänsterna men även kvaliteten på damerna, både utseendemässigt och kvaliteten på massage/extra tjänsterna. Är det billigare ju längre från city man kommer och blir kvaliteten sämre för de olika tjänsterna eller vad säger ni som har stor erfarenhet av Stockholm? Frågar då jag ska till huvudstaden i nästa månad på jobb några dagar och tänkte förena nytta med nöje så att säga och botanisera lite i olika delar av staden. Är definitivt inte ute efter några specifika salonger eller så utan bara rent allmänt vad ni anser om de olika områdena.

Nää ingen skillnad på några av dina frågor.
Citera
2020-02-17, 12:27
Medlem
Söder om söder. Ställe med flera tjejer som hänger i soffan vid kassan. Blir tilldelad en tjej som kanske inte är den snyggaste men hon har snygg kropp och stora naturliga bröst. Lägger mig med handduk på rumpan. Första som händer är att handduken åker väck. En helt ok massage börjar. Hon börjar direkt med teasing. En hand på rygg och nacke och den andra i skåran och ner på ollonet. Lilleman r dock endast halvvaken Så fortsätter det till vändningsdags. När jag vänder mig så ser jag henne sittandes vid mina fötter helnaken. Utan att jag märkte så har hon tagit av sig kläderna. Hon föreslår ett FS till en löjlig summa. Jag skrattar och halverar hennes summa vilket hon godtar. Hon rider mig och jag snaskar på henne bröst, vilket hon uppskattar. Byter till missionären och avslutar efter några minuter. Det är 20 min kvar på tiden och hon fortsätter massagen tiden ut. Sedvanliga vatten och dusch efteråt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in