Citat:
Ursprungligen postat av
arallaupptagna
Nej, det är klart. Men jag är allvarligt nyfiken på vad som fick Linda att föredra Lars-Åke framför Mats? Är det för att Lara-Åke är mer intresserad av pussar och romantik än Mats verkar vara? Vill minnas att hon antydde det någon gång.
Så kan det säkerligen ha varit, Mats ville väl ha en del egentid med och håller ju på med "jobb", fritidsintressen (bilen, bowling, hänger med vännerna) medan Linda mest verkar se på TV på hemmet när det inte vankas gemensamma utflykter.
Jag har för mig att det också spelade in, det var väl så att Linda ville sitta och se på "Skilda Världar" medan Mats ville göra mer.
Mats fick ju frågan i nåt avsnitt om han fortfarande var kär och svarade lite generad "Ja, lite". Så nog var han kär alltid.
Citat:
Ursprungligen postat av
KamratBlue
Det är nog snarare ett serviceboende. I egen bostad men med hjälp nära vid behov eller efter planering. Plus att de då kan delta i aktiviteter, matservering osv.
Det kan vara så ja, det sades väl äldreboende dock därför jag antog att det var det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cannon666
CP-Åke tog jag från låten av Onkel Kånkel men det är ändå ganska passande på idioten
Idiot är ju trots allt fel,Åke är förvisso jobbig men det lär ju vara pga någon form av mental störning även det.