2020-03-19, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Intressant att CP-Åke ska på sitt livs FÖRSTA dejt, när han i avsnittet med raggarbilar skrävlade om hur många tjejer han haft i baksätet och hånglat med

Dessutom sa Åke att han brukade coacha Mats, och ge honom kärlekstips. Nu behövde Åke tydligen själv hjälp inför sin första dejt. Inte nog med det, han är så korkad att han säger till henne att han har blivit tillsagd att ge henne en kompLimang. Det låter då inte det minsta uppriktigt, utan mer påtvingat.

Nu har jag inte sett hela avsnittet ännu, ser det först på måndag. Så jag baserar det hela på vad som har hänt i tidigare avsnitt, och den lilla förhandsvisningen/trailern vi fick se i slutet av avsnitt 7.

Men jag har aldrig riktigt tagit Åke på allvar. Måhända att han verkligen har haft en massa fruntimmer förr i tiden, osv. Men det är svårt att tro honom.
Citera
2020-03-19, 19:10
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koiho
Dessutom sa Åke att han brukade coacha Mats, och ge honom kärlekstips. Nu behövde Åke tydligen själv hjälp inför sin första dejt. Inte nog med det, han är så korkad att han säger till henne att han har blivit tillsagd att ge henne en kompLimang. Det låter då inte det minsta uppriktigt, utan mer påtvingat.

Nu har jag inte sett hela avsnittet ännu, ser det först på måndag. Så jag baserar det hela på vad som har hänt i tidigare avsnitt, och den lilla förhandsvisningen/trailern vi fick se i slutet av avsnitt 7.

Men jag har aldrig riktigt tagit Åke på allvar. Måhända att han verkligen har haft en massa fruntimmer förr i tiden, osv. Men det är svårt att tro honom.

Han vet inte ens vad komplimang betyder =)
Citera
2020-03-19, 20:42
Medlem
Vad tycker ni är mest, en annan del al köping eller välkommen till köping? Jag tycker 4an var mee genuin och ville lära känna dem. 5an känns mer apa i bur förutom scenen när dem var med Filip Hammar.
Citera
2020-03-19, 20:55
Medlem
Hur högt IQ har tobbe? Han är underhållande men extremt lågbegåvad, han är 60 år men han är som en 6 åring.

Hur mår en sådan människa vi andra oroar oss för allt, just nu är det Covid-19, finns det någon forskning hur väldigt lågbegåvade människor mår psykiskt?
Citera
2020-03-19, 21:21
Medlem
Dom gjorde ju en stor grej att Frasse bara åt Hawaii-pizza och att Stockholm var så snobbigt att dom inte hade ananas på restaurang, Det glömdes tydligen bort i senare avsnitt och blev till glass tex
Citera
2020-03-20, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Dom gjorde ju en stor grej att Frasse bara åt Hawaii-pizza och att Stockholm var så snobbigt att dom inte hade ananas på restaurang, Det glömdes tydligen bort i senare avsnitt och blev till glass tex

Jag tolkade det mer som om det var hans favoriträtt, men inte det enda som han åt.

Och egentligen är Stockholm inte så snobbigt. Hade de gått till en vanlig pizzeria så hade Frasse kunnat få en hawaiipizza. Men nu gick de till en italiensk restaurang. Inte så konstigt pm det serveras pizzor utan ananas där. Det är samma sak i andra städer också.
Citera
2020-03-20, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koiho
Jag tolkade det mer som om det var hans favoriträtt, men inte det enda som han åt.

Och egentligen är Stockholm inte så snobbigt. Hade de gått till en vanlig pizzeria så hade Frasse kunnat få en hawaiipizza. Men nu gick de till en italiensk restaurang. Inte så konstigt pm det serveras pizzor utan ananas där. Det är samma sak i andra städer också.

Det var ju bra att Philip fick glänsa med att komma med en burk ananas och rädda dagen
Citera
2020-03-23, 21:26
Medlem
JerryCottons avatar
Åke var inte så stursk på dejten.
Citera
2020-03-23, 21:26
Medlem
Det går ju bra för Åke med hans första dejt. Han är ju ändå expert, han har varit med för. Blommorna sparade han till slutet så att han visste om hon var värd dem.
Citera
2020-03-23, 21:31
Medlem
Lindas pojkvän är obehaglig. Hur hon kan välja honom framför Mats är en gåta.
Kåt-Åke har halva inne. Gjorde alla rätt på dejten.
Citera
2020-03-23, 21:33
Medlem
CP-Åke - Dom har sagt att jag ska ge dig en komplimang
Elisabet - Ge mig en komplimang
CP-Åke - Vad ska jag säga då?
Citera
2020-03-23, 21:46
Medlem
swimmingpools avatar
Nån mer än jag som tycker kvinnan på mackan känns lite obehaglig i hur hon tar hand om Mats. Känns nästan som hon ska föra bort honom och våldta honom eller be honom mörda någon åt henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in