Det sa jag redan för en vecka sen, om ni lyssnade på statsministerns presskonferens idag så befinner sig Sverige i nödläge redan nu, och värre, mycket värre kommer det att bli.
Finns inte en chans att BB2020 fortsätter tiden ut.
Final inom en månad tror jag på!
Sverige kommer inte stänga något. Dom vill ju köra på flockimmunitet där alla skall bli smittade.
Filip ska ut, spelbolagen har honom som storfavorit att åka ut i morgon och jag håller med.
Jag röstade kvar Lennie och Jasse och röstade ut Anty och Lisa, jag har haft rätt i all röstningar hittills 👍😷
Spelbolagen Betway och de flesta andra hade Anty som slutsegrare. Och framförallt som segrare mot Lisa.
__________________
Senast redigerad av kermith 2020-03-15 kl. 18:27.
Nej det kommer dom inte alls, det är en vanlig influensa som är lite värre för de äldre eller de som redan har andra sjukdomar. Sluta snacka skit, du vet ingenting.
Nej det kommer dom inte alls, det är en vanlig influensa som är lite värre för de äldre eller de som redan har andra sjukdomar. Sluta snacka skit, du vet ingenting.