Citat:
Ursprungligen postat av
ratgirl234
Hahaha tänkte på detta precis, har fan inte sett henne i något annat
Aaarrgh! Vilken j-a avatar!

Ser ut som en blandning av Anna Book och Gollum. Skrattar så tårarna rinner.
Den här tråden är ju beroendeframkallande. Hade bestämt mig för att inte logga in idag, och nu sitter jag här likförbannat.
Jag har kollat på argumenten angående morgondagens röstning och ni har fått mig att ändra mig. Vill absolut bli av med tråkige Stalin-Philip, men nu när chansen finns att få ut Vickan så måste jag ju bara hänga på. Philip är såpass osynlig att jag kan stå ut med honom en vecka till om det innebär att Victoria ryker.
Vill även passa på att önska "Jagtardindotter" välkommen tillbaka, jag har saknat dig.