Citat:
Ursprungligen postat av
chokladvanilj
Ni vill ha ut Vickan före Philip alltså? Är det inte roligare att titta på någon som gör saker i huset?
Man vill förstås inte ge henne glädjen i att få stanna kvar. Tycker Victoria är otroligt pinsam som försökte komma in som nån slags "stark kvinna" (trots sin ålder) som ska stå fast vid sina åsikter, men istället har hon hattat fram och tillbaka från sida till sida, pratat skit om alla, försökt pakta med alla och nu också väldigt nervös över om tittarna gillar henne. Platt fall för henne. Gillade henne ett tag kan jag erkänna. Nu ska hon ut. Jassa också.