2020-03-15, 18:15
  #73633
Medlem
Zombie-cats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ycwm
Alex vettig. Får bli till att rösta mot Victoria då

Citat:
Ursprungligen postat av vitahoghus123
Den mest efterblivna är ju Frida som avslöjat allt från utsidan. hur kan hon ens va kvar

Dom kan väl inte kicka ut fler nu när de inte tar in fler pga Corona? Då e huset tomt sista månaden. :P
2020-03-15, 18:16
  #73634
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ni vill ha ut Vickan före Philip alltså? Är det inte roligare att titta på någon som gör saker i huset?

Jag vill ha kvar Vicky!! Skiter i vem hon snackar om eller med. Det händer iallafall något. Vill folk ha kvar tysta möss som bara står där? Helvete vad tråkigt

Frida är igång igen: HAHAJAhahahaHaha
2020-03-15, 18:16
  #73635
Medlem
burialhexs avatar
Fan va rolig Jassa vart idag!
Hur länge har hon legat o sovit?
2020-03-15, 18:16
  #73636
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Varför har Glasman rosa öronmuffar för 5-åringar?
En variant av fittmössa kanske 😂
Allt för att synas. Du såg honom taktik.
2020-03-15, 18:16
  #73637
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Undrar hur dom göra med vem ska vinna BB2020 eftersom det snart kommer avbrytas?

Jag tror inte att dom avbryter. Lär väl bli fler tittare nu i dessa coronatider.
2020-03-15, 18:16
  #73638
Medlem
Varför sitter idioten Frida och avslöjar massa saker hon sett från utsidan?
2020-03-15, 18:16
  #73639
Bannlyst
Filip ska ut, spelbolagen har honom som storfavorit att åka ut i morgon och jag håller med.
Jag röstade kvar Lennie och Jasse och röstade ut Anty och Lisa, jag har haft rätt i all röstningar hittills 👍😷
2020-03-15, 18:17
  #73640
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jag tror inte att dom avbryter. Lär väl bli fler tittare nu i dessa coronatider.

Dom kommer bli så illa tvungna.
2020-03-15, 18:17
  #73641
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Det sa jag redan för en vecka sen, om ni lyssnade på statsministerns presskonferens idag så befinner sig Sverige i nödläge redan nu, och värre, mycket värre kommer det att bli.
Finns inte en chans att BB2020 fortsätter tiden ut.
Final inom en månad tror jag på!
Det kommer bara klippas tvärt Big Brother och sedan så evakueras dem ut ur STHLM de deltagare som inte hör hemma, Sedan när det sker det är en annan fråga men känslan har varit et en längre tid nu att så kommer ske!
2020-03-15, 18:19
  #73642
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Tog Amilia hälften av läsken som kom in innan?
Japp.

Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Filip ska ut, spelbolagen har honom som storfavorit att åka ut i morgon och jag håller med.
Jag röstade kvar Lennie och Jasse och röstade ut Anty och Lisa, jag har haft rätt i all röstningar hittills 👍😷

Vickan ska ut
2020-03-15, 18:19
  #73643
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Fan va rolig Jassa vart idag!
Hur länge har hon legat o sovit?
Man blir trött av att snacka skit vetu!
2020-03-15, 18:20
  #73644
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ni vill ha ut Vickan före Philip alltså? Är det inte roligare att titta på någon som gör saker i huset?

Man vill förstås inte ge henne glädjen i att få stanna kvar. Tycker Victoria är otroligt pinsam som försökte komma in som nån slags "stark kvinna" (trots sin ålder) som ska stå fast vid sina åsikter, men istället har hon hattat fram och tillbaka från sida till sida, pratat skit om alla, försökt pakta med alla och nu också väldigt nervös över om tittarna gillar henne. Platt fall för henne. Gillade henne ett tag kan jag erkänna. Nu ska hon ut. Jassa också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in