2020-03-15, 17:16
  #73573
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Var kommer alla jävla incels ifrån? Det här Jassa-hatet fanns inte på Flashback för 3 veckor sen!

Kan bero på att för 3 veckor sedan hade BB varit igång i typ 1 vecka och rätt mycket ändras då på 3 till, i synnerhet senaste veckan/dagarna har en hel del hänt kring Jassa.
2020-03-15, 17:16
  #73574
Medlem
Fan va äckligt Amilias stön lät.

2020-03-15, 17:16
  #73575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Bra tänkt!
Min anledning till att rösta ut Vickan har bara ändrat under de senaste dagarna.
Hon är den som riktigt osmakligt eldade på Jassa för hur omröstningen mellan Bella och Glasman har gått till. Hon fortsätter att tala med falsk tunga. Jag minns hur tänd och aktiv hon var, dock inte med plan B.

Men nu går omkring som Moder Teresa och t.o.m. ljuger om vissa delar av situationen för att rädda sig själv. Man får gärna spela taktiskt och köra vita lögner men lägg det sedan åt sidan och gå vidare.
Men nej, Vickan drar det till sin spets och det är irriterande.

Har faktiskt gillat flickan men efter det här beteendet så faller hon i mina ögon.
Andra ser kanske annorlunda och jag respekterar det.

Men Philip kvar!

Vickan är inte att lita på. Hon kan när som helst hugga den som litar på henne i ryggen
2020-03-15, 17:16
  #73576
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Nej, det gjorde hon inte. Philip tog en klunk.

Och nu har Amilia gett sig på läskburk nummer 2 (av 4 som alla fick att dela på).
Är det sant!? Hahaha helt utan skam i kroppen.
2020-03-15, 17:17
  #73577
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Nej, det gjorde hon inte. Philip tog en klunk.

Och nu har Amilia gett sig på läskburk nummer 2 (av 4 som alla fick att dela på).


Va inte de där alex och samis läsk??
2020-03-15, 17:18
  #73578
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Nej, det gjorde hon inte. Philip tog en klunk.

Och nu har Amilia gett sig på läskburk nummer 2 (av 4 som alla fick att dela på).
😳😳
2020-03-15, 17:18
  #73579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Är det sant!? Hahaha helt utan skam i kroppen.

Står och stönar äckligt när Lennie knådar deg.

Hon är helt BESATT av honom. Märker det tydligt nu senaste dagarna
2020-03-15, 17:18
  #73580
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Vickan är inte att lita på. Hon kan när som helst hugga den som litar på henne i ryggen
Därför ska vi rösta kvar Philip på mån!
2020-03-15, 17:19
  #73581
Medlem
burialhexs avatar
Alex o sami borde vaska sin andel alkohol om nu alla ska få läsk när de kommer in
2020-03-15, 17:19
  #73582
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Är det sant!? Hahaha helt utan skam i kroppen.

Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Va inte de där alex och samis läsk??

Amilia är en mycket psyksjuk och störd människa. Dessutom har hon ingen skam i kroppen och är latast av alla i huset. UT med den egoisten snarast.
2020-03-15, 17:20
  #73583
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Därför ska vi rösta kvar Philip på mån!
Ja vi röstar kvar Philip
2020-03-15, 17:20
  #73584
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Ja vi röstar kvar Philip

Det kan jag garantera att vi inte gör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in