Var kommer alla jävla incels ifrån? Det här Jassa-hatet fanns inte på Flashback för 3 veckor sen!
Kan bero på att för 3 veckor sedan hade BB varit igång i typ 1 vecka och rätt mycket ändras då på 3 till, i synnerhet senaste veckan/dagarna har en hel del hänt kring Jassa.
Bra tänkt!
Min anledning till att rösta ut Vickan har bara ändrat under de senaste dagarna.
Hon är den som riktigt osmakligt eldade på Jassa för hur omröstningen mellan Bella och Glasman har gått till. Hon fortsätter att tala med falsk tunga. Jag minns hur tänd och aktiv hon var, dock inte med plan B.
Men nu går omkring som Moder Teresa och t.o.m. ljuger om vissa delar av situationen för att rädda sig själv. Man får gärna spela taktiskt och köra vita lögner men lägg det sedan åt sidan och gå vidare.
Men nej, Vickan drar det till sin spets och det är irriterande.
Har faktiskt gillat flickan men efter det här beteendet så faller hon i mina ögon.
Andra ser kanske annorlunda och jag respekterar det.
Men Philip kvar!
Vickan är inte att lita på. Hon kan när som helst hugga den som litar på henne i ryggen