2020-03-14, 14:37
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag har verkligen ingen aning om varför hon är kvar. Tittar drömmande in i kameran innan hon kysser Martin, likt en kass porrskådis efter en cumshot.
Handlar om de yngre tycker hon är så söt med Martin etc etc handlar inte om ngt annat ang hon, Problemet är bara man måste få bort en av dem så blir det annan dynamik i gruppen då Jasse ska hela tiden snaska på Martin ingen bra tv alls!

Men som läget är NU så är enda option bort med Alex och hoppas Vicky sitter safe på Måndag!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
Stackars Philip får frågan om han tänlt att fucka upp mer och förstår hur tråkig han framstått och nu hänger löst och går rätt ut och får noppat bort könshåren. Han förstår nu att han måste anstränga sig för att få stanna och försöker fiska röster med tittarfrågorna och hotar med att platsa Amilia och Margarin. Det tror jag när jag ser det.
Jag ger honom till i natt på sig. På fyllan har han sin chans, tycker jag. Mergim lär apa sig som vanligt, så det blir perfekt.
Medlem
Kan inte begripa vad ni ser i Sami som är så underhållande? Berätta gärna!
Medlem
Var tvungen att dra iväg o bunkra lite
har alla svarat på frågorna
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
Nån fler som undrar varför har man skickat in en kopia av Lisa?
Det är därför vi kallar henne Lisa2.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vad är det du gillar med henne? kollar du live eller avsnitten?

Kollar bara live, skummar igenom avsnitten för att se bikten!
Tycker hon verkar vettig, ha bra värderingar och stå upp för rätt & fel! Sen är det mycket gulligull med Martin och det är väl inte jätte underhållande, men anser inte dom andra va roliga heller när dom ligger och pillar navelludd så!
2020-03-14, 14:38
Medlem
hoppas att någon frågar alex. varför han tror att han måste bestämma allt. och smasker som en gris. Og er mest falsk
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Lisa ligger nästan naken och kameran väljer att följa philip istället. Va fan.
Det är ju den pryda jävla produktionen. Sitter bara PK fruntimmer och styr kamerorna..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Tydligen.
+ Flashback-runkarna

Det måste ju vara så. Det sitter ju ett x antal desperata killar här som älskar den mjukporr som Jasmine bjuder på dagligen.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Jag måste ha förträngt det eller glömt bort det, när hånglade Martin med blåvalen?
Produktionen är ju efterblivna om dom inte tar med den frågan det hade ju kunnat kaosa till det ordentligt mellan Martin och Jassa. Hon kommer lacka ur" ÅÅÅÅHHH MAJJJ GOOODDD "
Skojar du? De har redan haft petting också. Det skedde tidigt. Hångel och tuttkläm sker så fort de är fulla och Jasmine lämnar rummet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Öh...nej. Philip tycker att Mergim stirrar på honom.
Mergima kanske är sugen på honom när han såg att Philip hade regnbågsstrumpor på sig.
2020-03-14, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Jag måste ha förträngt det eller glömt bort det, när hånglade Martin med blåvalen?
Produktionen är ju efterblivna om dom inte tar med den frågan det hade ju kunnat kaosa till det ordentligt mellan Martin och Jassa. Hon kommer lacka ur" ÅÅÅÅHHH MAJJJ GOOODDD "

Förra festen tror jag de va, då när hon sa att hon ville ligga med honom.
Ja men de är väl just därför dom inte kommer ta med den, de ska ju vara lite frikyrkligt och PK.
Frida låg väl med tuttarna i vädret nu, vad fokuserar kameran på, Philips könshår

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in