2020-03-14, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Det är roligt när deltagare får frågor om att ta för sig mer och direkt börjar spexa.

Så uppenbart och pinsamt ändå. Lika uppenbart som när Lennie hängde löst.
2020-03-14, 14:33
Medlem
Stackars Philip får frågan om han tänlt att fucka upp mer och förstår hur tråkig han framstått och nu hänger löst och går rätt ut och får noppat bort könshåren. Han förstår nu att han måste anstränga sig för att få stanna och försöker fiska röster med tittarfrågorna och hotar med att platsa Amilia och Margarin. Det tror jag när jag ser det.
2020-03-14, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hittade mitt tidigare inlägg om populariteten.
Kolla spoilern.

Izabella åkte ut och på måndag blir det Philip (om inget extremt händer, man knappast troligt).
Uppgjorda läggmatcher har Rosa pakten själva berättat om både i Live och på TV sändningen.
2020-03-14, 14:34
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Öh...nej. Philip tycker att Mergim stirrar på honom.

Skrev fel hahhaha
2020-03-14, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Skriker som en skitunge, säger dumma saker eller myser med prinsen.
Kul!!

Men hur fan blev hon framröstad då? Helt ärligt? Var ens fjortisarna vakna vid röstningstid?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Det är roligt när deltagare får frågor om att ta för sig mer och direkt börjar spexa.
Aaa, det är lite skevt, men slutar han flyger han ut. Han vet vad tittarna vill se (han lär ha läst tråden) och har en gyllene chans att jävlas med både Amilia och Mergim. Är han dessutom en rolig puppet som epilerar raggarsträngen hjälper det nog till.
Medlem
Nån fler som undrar varför har man skickat in en kopia av Lisa?
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
På Adam Alsings tid så ställdes de kritiska/obekväma frågor till deltagarna.
Snälla Tv4 och BB, ta med dom frågorna om Martins hångel med Amilia!
Vi behöver drama
Jag måste ha förträngt det eller glömt bort det, när hånglade Martin med blåvalen?
Produktionen är ju efterblivna om dom inte tar med den frågan det hade ju kunnat kaosa till det ordentligt mellan Martin och Jassa. Hon kommer lacka ur" ÅÅÅÅHHH MAJJJ GOOODDD "
2020-03-14, 14:36
Medlem
Philip har ju stenkoll på vad vi tittare gillar och inte. Hans svar var 100% taktiska. Han tänkte bara på vad han sett och hört om deltagarna innan han kom in i huset.
Medlem
Lisa ligger nästan naken och kameran väljer att följa philip istället. Va fan.
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Men hur fan blev hon framröstad då? Helt ärligt? Var ens fjortisarna vakna vid röstningstid?

Tydligen.
+ Flashback-runkarna
2020-03-14, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag har verkligen ingen aning om varför hon är kvar. Tittar drömmande in i kameran innan hon kysser Martin, likt en kass porrskådis efter en cumshot.

Det är vidrigt. Hon ser ut som sju svåra år och skrattar som ett psykfall åt allt Martin säger och har alltid en hand på honom av någon anledning? Usch. Klarar ej mer. Hemskt att se. Så desperat och besatt av honom. Skäms.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in