Citat:
Ursprungligen postat av
DeVaLaGott88
På Adam Alsings tid så ställdes de kritiska/obekväma frågor till deltagarna.
Snälla Tv4 och BB, ta med dom frågorna om Martins hångel med Amilia!
Vi behöver drama
Jag måste ha förträngt det eller glömt bort det, när hånglade Martin med blåvalen?
Produktionen är ju efterblivna om dom inte tar med den frågan det hade ju kunnat kaosa till det ordentligt mellan Martin och Jassa. Hon kommer lacka ur" ÅÅÅÅHHH MAJJJ GOOODDD "