2020-03-14, 12:47
  #69937
Medlem
Herregud vad jassa överdriver.
De har inte varit utan mat och hygienartiklar i 100 år precis
2020-03-14, 12:48
  #69938
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Vasaloppet var kul också. Mest för att blåvalen förlorade och man fick ett episkt minne att tänka tillbaka på när hon grimaserade när resultatet lästes upp
Det var nog det bästa momentet på hela säsongen.
2020-03-14, 12:48
  #69939
Medlem
Nu hoppas vi fan på sprit och fest ikväll när alla har ätit nu och är på bra humör!
2020-03-14, 12:49
  #69940
Medlem
Sami kommer skita ner sig ikväll kommer bli kul att se, hoppas han smäller i sig så mycket som möjligt så det luktar avlopp
2020-03-14, 12:49
  #69941
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Mergim och Amilia bara dom 2 som inte hjälper til. innan dom äter . när maten är klar är de där
Dom gör inte ett piss men än klagar och snackar skit. Sen dag 1.
Så värdelöst att Lennie räddades sist, vilket gjort att Mergim bara åker räkmacka i gruppen nu.
Utan Lennie hade Mergim aldrig klarat Robinson (eller nåt annan motgång) utan att få psykbryt.
2020-03-14, 12:49
  #69942
Medlem
Lord2Moynes avatar
Bless bless bless, hålla händerna som om att man sitter runt någon lägereld i Kongo, koncentrera dig på att sluta smacka när du äter istället Stammis.
2020-03-14, 12:50
  #69943
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Vasaloppet var kul också. Mest för att blåvalen förlorade och man fick ett episkt minne att tänka tillbaka på när hon grimaserade när resultatet lästes upp

Ja jo, men de är halvhjärtat allting dom gör "produktionen" det är inte jätte genomtänkt. Man kan göra teman under en hel vecka. Men då måste man se till att dötiden inte blir så lång
2020-03-14, 12:51
  #69944
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Fast hon har ju blivit kvar oavsett

Ja det är klart att inte min röst gör beslutet men nu sa jag varför jag röstade på henne! Och jag är glad att hon är kvar för jag gillar henne
2020-03-14, 12:51
  #69945
Bannlyst
Ceeeensur
2020-03-14, 12:52
  #69946
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja jo, men de är halvhjärtat allting dom gör "produktionen" det är inte jätte genomtänkt. Man kan göra teman under en hel vecka. Men då måste man se till att dötiden inte blir så lång
Nä du har rätt, överlag är det ett gäng riktiga torrbollar i produktionen. Hoppas det är sista gången TV4 håller i BB.
2020-03-14, 12:52
  #69947
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Ja det är klart att inte min röst gör beslutet men nu sa jag varför jag röstade på henne! Och jag är glad att hon är kvar för jag gillar henne


vad är det du gillar med henne? kollar du live eller avsnitten?
2020-03-14, 12:53
  #69948
Medlem
vafan är det för coronacensur ge fan i detta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in