2020-03-14, 14:26
  #70069
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Nya killen snackar om Amilia och Mergim och att han kommer försöka sätta den på plats tids nog
Där av Alex måste lämna huset det är helt klart efter detta NU!

OM New kid stannar med Vicky så kan vi få se då NK sätter Mergim på plats & Amilia bli konfunderad på sin plats, Alex är den som stryper allt detta men ingen verkar se eller tro det inom BB grupperna tyvärr får man ut han då kommer vi få se drama & action!
2020-03-14, 14:27
  #70070
Medlem
Globalisten55s avatar
Så Glasman..Nu ansar du pullan också😂
2020-03-14, 14:27
  #70071
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Han tycker att Philip stirrar på honom hela tiden

Öh...nej. Philip tycker att Mergim stirrar på honom.
2020-03-14, 14:28
  #70072
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag försöker se helheten av en person och inte haka upp mig på enstaka sekvenser.

Toppen för dig
2020-03-14, 14:28
  #70073
Medlem
idag spelade det ingen roll om du inte vann eller hjälpte. men mat måste. Hun have amelia.
2020-03-14, 14:30
  #70074
Medlem
På Adam Alsings tid så ställdes de kritiska/obekväma frågor till deltagarna.
Snälla Tv4 och BB, ta med dom frågorna om Martins hångel med Amilia!
Vi behöver drama
2020-03-14, 14:30
  #70075
Medlem
Till alla som röstade kvar Jasmine: wow vad rolig hon är. Vi ser såååå mycket av henne. Vart fan är hon ens? Ligger å myser med Martin? Hur han tänkte ni?
2020-03-14, 14:31
  #70076
Medlem
Självklart var det där bara taktiska svar från Philip och inte från hjärtat. Riktig tönt. Han kommer inte få min röst iaf.
2020-03-14, 14:32
  #70077
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Det är roligt när deltagare får frågor om att ta för sig mer och direkt börjar spexa.
2020-03-14, 14:33
  #70078
Medlem
Snälla, tror ni på riktigt att tönten Philip kommer sätta Amilia och mergim på plats? De två kommer köra över honom. Han sa att han tycker någon behöver sätta dem på plats men obviously så är det inte han själv som kommer göra det.
2020-03-14, 14:33
  #70079
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Till alla som röstade kvar Jasmine: wow vad rolig hon är. Vi ser såååå mycket av henne. Vart fan är hon ens? Ligger å myser med Martin? Hur han tänkte ni?

Skriker som en skitunge, säger dumma saker eller myser med prinsen.
Kul!!
2020-03-14, 14:33
  #70080
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Till alla som röstade kvar Jasmine: wow vad rolig hon är. Vi ser såååå mycket av henne. Vart fan är hon ens? Ligger å myser med Martin? Hur han tänkte ni?
Jag har verkligen ingen aning om varför hon är kvar. Tittar drömmande in i kameran innan hon kysser Martin, likt en kass porrskådis efter en cumshot.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in