2020-03-13, 15:21
  #67753
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
4 minuter och 5 sekunder tog det för Martin.

Jag startade och avslutade tiden när BB rösten pratade.

Jag tog aldrig tid på Lennie själv men om det ni skrev stämde så vann Martin.
Då visar min o din klocka olika 😂😂😂
2020-03-13, 15:22
  #67754
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
På vilket sätt? Lennie framstår som en komiker i jämförelse.
Lite skillnad på rolig o skön
2020-03-13, 15:23
  #67755
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag hoppas att Victoria och Alex står mot varandra på måndag. Då kvittar det vem som åker och vem som stannar imo, även om jag helst hade sett Alex åka.

Edit: Det hade varit bra för mitt psyke att inte behöva vara så känslomässigt involverad i vem som åker, lol.

Men spelar det nån roll om rolige Philip åker?

Skulle inte bry mig om han åker, men skulle hellre se nån av dom andra tre åka
2020-03-13, 15:23
  #67756
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Han är ju störtskön
Har ju nyss kommit in i huset. brukar ta 1.5-2v innan man vat hur dom är.
Alltid fejksida första veckan, innan sitt rätta jag kommer fram.
Så han står på tur att åka. han har inte hunnit visa vem han är än.
2020-03-13, 15:23
  #67757
Medlem
Kan hända att Martin räddar Jassa nu, men om hon fortsätter flamsa och skit i tävlingarna framöver så tror jag han kommer börja ledsna.
2020-03-13, 15:24
  #67758
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Är inte helt säker på att Martin väljer Jas allan!


100% att han gör
2020-03-13, 15:24
  #67759
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Lite skillnad på rolig o skön

Inte alls fått uppfattningen att han skulle vara skön heller, det visade han tex igår under ö-rådet när han pratade med Anders.
2020-03-13, 15:24
  #67760
Medlem
Nu skiter jag i skriker och tråkigt matsnack och går och handlar. Ska bunkra löjrom om karantänen kommer.
2020-03-13, 15:25
  #67761
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Men spelar det nån roll om rolige Philip åker?

Skulle inte bry mig om han åker, men skulle hellre se nån av dom andra tre åka
Njäe, inte nämnvärt. Han har ju inte bevisat någon vidare rolighet än, tyvärr :/ tycker absolut att han är skön och verkar vettig, men inte ens jag kan påstå att han langat någon vidare humor direkt... är besviken.

Men same, så känner jag med.
2020-03-13, 15:26
  #67762
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Inte alls fått uppfattningen att han skulle vara skön heller, det visade han tex igår under ö-rådet när han pratade med Anders.

Så du grundar det på ett öråd ?
Kolla live från morgon till natt så ser du alla sidor
2020-03-13, 15:26
  #67763
Medlem
De var denna dagen de, ha en skön fredag. Så kör vi imorgon igen, då de troligen blir immunitets tävling. Så får vi se hur de går där
2020-03-13, 15:26
  #67764
Medlem
Förbannat ville verkligen ha ut jassa! Det är inte normalt att gå och pussa på varenda jävla människa där inne. Hon är med sina pussar som Anty var med sina äckliga naglar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in