Citat:
Ursprungligen postat av
Herrnyfiken
Men spelar det nån roll om rolige Philip åker?
Skulle inte bry mig om han åker, men skulle hellre se nån av dom andra tre åka
Njäe, inte nämnvärt. Han har ju inte bevisat någon vidare rolighet än, tyvärr :/ tycker absolut att han är skön och verkar vettig, men inte ens jag kan påstå att han langat någon vidare humor direkt... är besviken.
Men same, så känner jag med.