Citat:
Ursprungligen postat av
herpesvårta
Vicky har sagt att Martin hade tagit en kula för henne och valt henne framför alla i huset. Alex sa nja, hon sa jo, för de har megakemi.
Det återstår att se kära Vicky om det stämmer på måndag

Han har ju redan räddat henne en gång, och då var inte Jass nominerad.

Men ett småtråkigt scenario är väl att Jass blir räddad av publiken i morgon, som tidigare, Martin räddar Vickan på måndag och det blir Alex mot Philip och Philip åker. :/