2020-03-13, 15:18
  #67741
Medlem
De är inga tävlingar på lördagar va?

Jo de måste ju vara tävling imorgon, söndag och måndag är de absolut inga tävlingar. Så en immunitets tävling imorgon då kan ja tänka mig
__________________
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2020-03-13 kl. 15:21.
2020-03-13, 15:18
  #67742
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vicky har sagt att Martin hade tagit en kula för henne och valt henne framför alla i huset. Alex sa nja, hon sa jo, för de har megakemi.

Det återstår att se kära Vicky om det stämmer på måndag
Han har ju redan räddat henne en gång, och då var inte Jass nominerad. Men ett småtråkigt scenario är väl att Jass blir räddad av publiken i morgon, som tidigare, Martin räddar Vickan på måndag och det blir Alex mot Philip och Philip åker. :/
2020-03-13, 15:18
  #67743
Medlem
lång rökning av sami glasman martin är det taktiksnack på g nu tro?
2020-03-13, 15:19
  #67744
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Kul ändå att Glasman var sist i tävlingen igen (av dom som tävla)
De som blev diskade får väl räknas som sist i tävlingen?
2020-03-13, 15:19
  #67745
Medlem
Jag hoppas att Victoria och Alex står mot varandra på måndag. Då kvittar det vem som åker och vem som stannar imo, även om jag helst hade sett Alex åka.

Edit: Det hade varit bra för mitt psyke att inte behöva vara så känslomässigt involverad i vem som åker, lol.
2020-03-13, 15:19
  #67746
Medlem
Vore kul om Martin valde Viktoria istället för jasmine
2020-03-13, 15:20
  #67747
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Alex eller Vickan måste ju ut nu enligt alla som ville man skulle rösta ut Glasman igår av anledningen att det skakar om huset mest så.

Fast det kanske inte är samma sak när det gäller nån dom vill ha kvar?
Touché
2020-03-13, 15:20
  #67748
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Varför vill folk ha kvar Philip?
Han är ju störtskön
2020-03-13, 15:20
  #67749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Vore kul om Martin valde Viktoria istället för jasmine


kommer tyvärr aldrig hända
2020-03-13, 15:20
  #67750
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Kul ändå att Glasman var sist i tävlingen igen (av dom som tävla)
Hehehe den smarta Glasman.
Tror bara han är smart på papper. läsa, räkna .m.m
När det kommer till att göra saker är han inte så smart. snarare lite korkad.
2020-03-13, 15:21
  #67751
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
kommer tyvärr aldrig hända
Är inte helt säker på att Martin väljer Jas allan!
2020-03-13, 15:21
  #67752
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Han är ju störtskön

På vilket sätt? Lennie framstår som en komiker i jämförelse.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in