2020-03-08, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Vill han påskina att anklagelserna mot honom är rasistiskt motiverade och att han därför behöver hålla föredrag om den rasism kvinnorna har utsatt honom för?

Nej så uppfattade jag inte det. Snarare har han väl hållit sådana där föredrag innan metoo-stormen och vill återgå till att pyssla med det. Jag gissar att det går att tjäna rätt bra utan någon större arbetsinsants.

Fast jag gissar att arbetsmarknaden inom gebitet krympt trots att det handlar om mestadels skattefinansierade grejer. Hela vinkeln att alla problem med immigrationen beror på svenskarnas rasism börjar kännas daterad till och med i PK-sammanhang. Jag tror inte ens sammhällskunskapslärare med kommunistkeps riktigt tror att det är så längre.
Citera
2020-03-08, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Han säger i SvD-artikeln hatt han kan börja tänka sig att föreläsa om rasism igen. Så detta är utan tvekan en jobbansökan. Han påstår att han genom åren fått förfrågningar man tackat nej, men det tror jag är rent ljug på det stora hela. Han vill ge intryck av att vara efterfrågad så att de första nya bokarna skall känna sig trygga i att de gör rätt som bokar Soran. Hoppas inte det funkar, men det gör det nog och skattebetalarna blir väl de stora köparna.

Antagligen går studierna dåligt. Soran är bortskämd, genom att bara kunna låta munnen gå och få betalt av skattemedel, är han demoraliserad in i ryggmärgen.

Soran som föreläsare rasism, är ju stand upp comedy. Han borde också föreläsa om sexuella trakasserier och kvinnors rätt till att inte bli ofredade av äckliga män.
Citera
2020-03-08, 12:01
Medlem
Är det ingen som har kul skvaller om Soran som hemmaman åt den ambitiösa Jennifer som lämnade det prestigefyllda arbetet på advokatfirman Roschier i november 2018? Hon har redan haft två jobb, där hon är tjänstledig från det sista enligt hemsidan. Är hon gravid eller bara sjuk?
Citera
2020-03-08, 13:01
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Är det ingen som har kul skvaller om Soran som hemmaman åt den ambitiösa Jennifer som lämnade det prestigefyllda arbetet på advokatfirman Roschier i november 2018? Hon har redan haft två jobb, där hon är tjänstledig från det sista enligt hemsidan. Är hon gravid eller bara sjuk?

Hon fick barn för 1-2 veckor sedan.
Citera
2020-03-08, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Hon fick barn för 1-2 veckor sedan.

Tack för info. Märkvärdigt att Jennifer kallar föräldraledighet för tjänstledighet. Kapitalet i Sorans bolag sinar, försörjningsbördan har ökat, och Soran måste börja jobba. Dum-Soran tror att allt är förlåtet eftersom svensken är rasist.

Vad jag förstått är Soran inte speciellt intresserad av barn.
Citera
2020-03-08, 14:15
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Citat:
Tack för info. Märkvärdigt att Jennifer kallar föräldraledighet för tjänstledighet. Kapitalet i Sorans bolag sinar, försörjningsbördan har ökat, och Soran måste börja jobba. Dum-Soran tror att allt är förlåtet eftersom svensken är rasist.

Nej han dumpade ju exet när hon blev gravid. Om det var för att hon inte ville konvertera vet jag inte om det stämmer dock.
Citera
2020-03-08, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittsmurfen2000
Nej han dumpade ju exet när hon blev gravid. Om det var för att hon inte ville konvertera vet jag inte om det stämmer dock.

Om det är konvertering det handlar om blir det kul i fastighetsbranschen när Jennifer dyker upp i hijab.

Jag har hört att Soran fick panik, drabbades av pappapsykos som triggas extra mycket när män med låg självkänsla ska bli pappa. Extra kymmigt när det är en liten son att konkurrera med om kvinnans uppmärksamhet. Dessa män som lider av pappapsykos blir aggressiva och paranoida.
Citera
2020-03-09, 15:03
Avslutad
Citat:

Om det inte handlar om knulla dem i halsen.
Citera
2020-03-13, 15:17
Medlem
Betner skulle enligt SvDintervjun i söndags inte längre vara så mycket kompis. Till
skillnad från paret Nujen/Möller då om man skall se på ett annat uppmärksammat
fall ...

Är inte Soran jugoslaviskt eller är det bara med Z ? Ismail är väl anglosaxiskt om
man uttalar det på engelska.
Citera
2020-03-13, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Betner skulle enligt SvDintervjun i söndags inte längre vara så mycket kompis. Till
fall ...

Är inte Soran jugoslaviskt eller är det bara med Z ? Ismail är väl anglosaxiskt om
Soran är kurd precis som Özz.
Citera
2020-03-16, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
fall ...

Irakisk Kurd från Iran...
Citera
2020-04-06, 14:24
Medlem
Ograsts avatar
Förhöret med SI från ca min 45 i klippet. SI tycker att det är synd om honom och han har mått dåligt! Hade han relationen med den åtalade samtidigt som han hade en flickvän / sambo? SI har alltså blivit anmäld 3 gånger!

https://www.youtube.com/watch?v=h3PWZgsA_CY
Senast redigerad av Ograst 2020-04-06 kl. 14:46. Anledning: Felslag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in