Citat:
Ursprungligen postat av
Ketchupalskaren
Skönare?! Jag trodde hon gått ur häromdagen och då hade jag ändå haft på liven i säkert åtta timmar.
Hon är väl en lugn kvinna, som dessutom bara varit där en vecka. Tycker hennes vibe är mer effektfull. Säger inte att det är något fel på Frida och Philip, inte helt i min smak med vad dom visat än så länge. Dynamiken är roligare att fokusera på för att göra spelet bra än att bara störa sig på folk och hålla kvar favoriter.