2020-03-12, 22:13
  #66613
Bannlyst
Yeeeees blåvalen
2020-03-12, 22:14
  #66614
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Bb ni har 29 min på er att berätta vad glasman fick i påsen annars åker jag till farsta och kastar in en öppen surströmmingsburk
Kör! Jag är på en sen natt på fyllan. Ska bara hamstra lite surströmming först.
2020-03-12, 22:14
  #66615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Skönare?! Jag trodde hon gått ur häromdagen och då hade jag ändå haft på liven i säkert åtta timmar.

Hon är väl en lugn kvinna, som dessutom bara varit där en vecka. Tycker hennes vibe är mer effektfull. Säger inte att det är något fel på Frida och Philip, inte helt i min smak med vad dom visat än så länge. Dynamiken är roligare att fokusera på för att göra spelet bra än att bara störa sig på folk och hålla kvar favoriter.
2020-03-12, 22:15
  #66616
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Yeeeees blåvalen
Äntligen får vi höra henne prata igen. Hon pratar dessutom om mat! Hon som hatar mat!
2020-03-12, 22:15
  #66617
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Äntligen får vi höra henne prata igen. Hon pratar dessutom om mat! Hon som hatar mat!
Insulinkänning var det!!!! Jajamen!
2020-03-12, 22:16
  #66618
Medlem
Rosa pakten ska ut. Inget jag gillar med den.
2020-03-12, 22:16
  #66619
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Äntligen får vi höra henne prata igen. Hon pratar dessutom om mat! Hon som hatar mat!

Jag börjar bli förälskad i Amilia
2020-03-12, 22:17
  #66620
Medlem
Gutis avatar
”Parmesan, en personlig favorit. Det vet du va?”

-Amilia
2020-03-12, 22:17
  #66621
Medlem
Vem röstar vi ut på måndag, lutar åt viccan för min del!!
2020-03-12, 22:17
  #66622
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Insulinkänning var det!!!! Jajamen!

Jag är lite förvånad över allas hat för amalia, jag har alltid gillat henne och tyckt hon verkar soft och rolig att hänga med
2020-03-12, 22:18
  #66623
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Jag är lite förvånad över allas hat för amalia, jag har alltid gillat henne och tyckt hon verkar soft och rolig att hänga med
Okey, alla har vi våra perversa böjelser
2020-03-12, 22:18
  #66624
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jag börjar bli förälskad i Amilia

Ring 112 genast, kan vara stroke.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in