ja jassa blir svår nu så nu ska all kraft läggas på att försvaga henne så martin vicky alex ska ut om det går så fort som möjligt har vi chansen på måndag så ska vi ta en av dem
Vickan är dock populär. Men fortsätter hon så här lär hon sjunka som en sten.
Just nu, ja. Men det kommer inte funka i längden, och det kommer i förlängningen drabba Alex också. Hon håller ju sakta men säkert på att såga av det ben hon står på.
Roligt att vissa fortsätter intala sig att vi på Flashback har störst makt. Vi är trots allt inte så många här inne och det är relativt stor spridning på åsikterna.
Nu var Glasman mer household bland tittarna så jag fattar att han fick stanna kvar.
Roligt att vissa fortsätter intala sig att vi på Flashback har störst makt. Vi är trots allt inte så många här inne och det är relativt stor spridning på åsikterna.
Nu var Glasman mer household bland tittarna så jag fattar att han fick stanna kvar.
Fy fan vad tråkigt det här blev nu. Izabella är ju skönare än dom två nya som kom in denna veckan. Tycker att man ska leka med sånt här när man får chansen, det är ett spel och en lek. Den enda jag VILL ha ut är Martin. Två misstag denna vecka från folket, 1. Lennie är kvar 2. Glasman är kvar. Vill notera att båda dessa är män med lågt till måttligt underhållningsvärde. Om båda dessa åkt hade dynamiken garanterat förändrats, vilket hade varit spännande och gett mer underhållning. Nu går vi runt i samma kvarter ett tag till... inte så kul.
Män är inte så jävla intressanta att glo på.
Skönare?! Jag trodde hon gått ur häromdagen och då hade jag ändå haft på liven i säkert åtta timmar.
Just nu, ja. Men det kommer inte funka i längden, och det kommer i förlängningen drabba Alex också. Hon håller ju sakta men säkert på att såga av det ben hon står på.
Ja, det börjar redan komma röster i BB grupperna. Så fortsätter hon så här är det goodbye.