2020-03-12, 20:49
  #66349
Medlem
foxieroxies avatar
Alex target efter att de har fått ut Lennie, Mergin och Amilia är --- trumvirvel --- Glasman.
2020-03-12, 20:49
  #66350
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja jassa blir svår nu så nu ska all kraft läggas på att försvaga henne så martin vicky alex ska ut om det går så fort som möjligt har vi chansen på måndag så ska vi ta en av dem

+1
2020-03-12, 20:50
  #66351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vickan är dock populär. Men fortsätter hon så här lär hon sjunka som en sten.
Just nu, ja. Men det kommer inte funka i längden, och det kommer i förlängningen drabba Alex också. Hon håller ju sakta men säkert på att såga av det ben hon står på.
2020-03-12, 20:50
  #66352
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Är det bara jag som tycker att ljudet svajar och är dåligt?
Ibland får jag dra upp högsta på datorn.
Jag har datorn kopplad till TVn och mitt hemmabiosystem, så jag har fin fint ljud
2020-03-12, 20:50
  #66353
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Roligt att vissa fortsätter intala sig att vi på Flashback har störst makt. Vi är trots allt inte så många här inne och det är relativt stor spridning på åsikterna.

Nu var Glasman mer household bland tittarna så jag fattar att han fick stanna kvar.
2020-03-12, 20:51
  #66354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej men med tanke på hur ofta folk pratar bredvid mun i detta hus så lär det inte ta så lång tid innan hela huset vet det

ska vi betta på dag och tid?
Nästa gången alkoholen flödar. Det lär ju inte hända innan nästa istid, men efter tre cider?
2020-03-12, 20:51
  #66355
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Alex target efter att de har fått ut Lennie, Mergin och Amilia är --- trumvirvel --- Glasman.

Som jag skrev tidigare så glöm Glasman ett tag.
Han har ett mycket starkt fäste.
Men team fetto är prio ett.
2020-03-12, 20:52
  #66356
Medlem
Så vet team rainbow att vican och alex svek dom?
2020-03-12, 20:53
  #66357
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Roligt att vissa fortsätter intala sig att vi på Flashback har störst makt. Vi är trots allt inte så många här inne och det är relativt stor spridning på åsikterna.

Nu var Glasman mer household bland tittarna så jag fattar att han fick stanna kvar.

Mazel tov!
2020-03-12, 20:53
  #66358
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av howardthefirst
Fy fan vad tråkigt det här blev nu. Izabella är ju skönare än dom två nya som kom in denna veckan. Tycker att man ska leka med sånt här när man får chansen, det är ett spel och en lek. Den enda jag VILL ha ut är Martin. Två misstag denna vecka från folket, 1. Lennie är kvar 2. Glasman är kvar. Vill notera att båda dessa är män med lågt till måttligt underhållningsvärde. Om båda dessa åkt hade dynamiken garanterat förändrats, vilket hade varit spännande och gett mer underhållning. Nu går vi runt i samma kvarter ett tag till... inte så kul.
Män är inte så jävla intressanta att glo på.
Skönare?! Jag trodde hon gått ur häromdagen och då hade jag ändå haft på liven i säkert åtta timmar.
2020-03-12, 20:53
  #66359
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Just nu, ja. Men det kommer inte funka i längden, och det kommer i förlängningen drabba Alex också. Hon håller ju sakta men säkert på att såga av det ben hon står på.

Ja, det börjar redan komma röster i BB grupperna. Så fortsätter hon så här är det goodbye.
2020-03-12, 20:53
  #66360
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så vet team rainbow att vican och alex svek dom?


nej inte ännu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in