2020-03-12, 22:08
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nu klagar Mergim på att de kommer svälta ihjäl. Igen.

Och det var signalen för att det är slut med BB för i kväll, och att det är dags att ta igen veckans PH.

Jag trodde nästan du skulle gå vidare till något viktigt. Känns fint att det inte var så.
2020-03-12, 22:09
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Hahah sant i och för sig, är ju kanske dumt att jämföra med andra. Men då kan jag nog hålla med om att han skrattade ordentligt!! Fortfarande osäker på om det kom något ljud från honom dock, eller om han bara andades ut lite hårdare än vanligt med näsan?
Jag tyckte jag hörde tydliga "hö hö hö hö"-ljud, jag har inga övriga kommentarer.
2020-03-12, 22:09
Medlem
LOL Mergrim sitter och kämpar för att få upp en koksnöt, Jassa drämmer till koksnöten på ett slag och får upp den.

Vilken mes han är.
2020-03-12, 22:10
Medlem
Citat:
Nu klagar Mergim på att de kommer svälta ihjäl. Igen.

Och det var signalen för att det är slut med BB för i kväll, och att det är dags att ta igen veckans PH.
Så jävla bra att Fake musslan grinar om mat, såg på liven för en stund sedan när han pratade om mat med glas och sami, man såg så jävla tydligt att de två spann på som fan med mat snack för att få Fake muslimer ännu sugnare på diverse käk, så jävla genialt av husets kungar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Ärligt talat tror jag att jasmines IQ ligger lägre än hans. Hon är vansinnigt naiv dessutom. Utöver det skrikig och flamsig ett antal nivåer över Frida , det säger en hel del.

Martin är en player, en brat som glider runt på sin look, har skaffat sig en frippefrilla och rider på sitt utseende.

Men tänk Martin rakad 😂
Medlem
Jassa och Mergim ser ut som och beter sig som syskon
Jag tycker Mergim är underhållande och vill inte ha ut honom än om jag ska vara helt ärlig. Man kan skratta mycket åt honom! Men han ryker direkt när han hänger löst i en måndagsfinal. Tråkigt om han ryker innan Blåvalen. Vill ha ut henne först hon bidrar inte med något annat än utrymme.
2020-03-12, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Mergim med en yxa i näven, känns inte helt ok.
Nej, han kanske flippar och går bananaz. Han kan ju inte svälta ihjäl, som han skrikit ett par gånger. Tränar och går på diet, äter nog mindre än honom den här veckan men jag klagar inte på hunger. Trams, trams, trams. Han är en vuxenbebis!
2020-03-12, 22:12
Medlem
Bb ni har 29 min på er att berätta vad glasman fick i påsen annars åker jag till farsta och kastar in en öppen surströmmingsburk
Medlem
Martin är ingen riktig snickare
Medlem
Varför flippar inte Jas på att Viccan flörtar med Martin???
2020-03-12, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag trodde nästan du skulle gå vidare till något viktigt. Känns fint att det inte var så.
Jag? Göra något viktigt? Skulle aldrig falla mig in. Återkom när BB är över, så kan jag överväga alternativen

Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tyckte jag hörde tydliga "hö hö hö hö"-ljud, jag har inga övriga kommentarer.
Haha det måste jag ha missat! Men kul, för honom! Och klart han har ett "hö hö"-skratt. Det hade man ju kunnat lista ut.
2020-03-12, 22:13
Medlem
Tycker mig se att Martin dissar både Amalia och Viccan nu och är mer lojal mot Jasmine vilket är gött och se.

Var så irriterande att se viccans och amalias luft när martin playa dom för att göra jasmine sotis, dom trodde seriöst att dom hade en chans på martin.

Men nu verkar han markera lite att dom inte är på den nivån.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in