2020-03-12, 21:56
  #66553
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Skön? Hon sover, sitter i Pink room o sminkar sig eller röker?

Dom 2 nya har ju pratat och hängt med de andra deltagarna.

Tycker Philip verkar skön

Om jag föredrar Izabella som hon är jämfört med dom andra säger väl det en hel del om dom, kanske om mig också. Vore roligare om folk lekte mer med dynamiken m.m. när man får chansen istället för att ha favoriter hit och dit.
Om jag hade en favorit skulle jag lätt rösta ut den om jag trodde det skulle göra spelet mer intressant.
2020-03-12, 21:56
  #66554
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Gör Alex det? Jag menar han är ju med henne mest.

Alex har en IQ runt 70 så jag tror inte han märker sånt om jag ska va ärlig.
2020-03-12, 21:56
  #66555
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Hade jag också varit ärligt talat, såna tjejer brukar man glida ifrån successivt under festligheter.

Tänkte på en sak, tidigare säsonger av BB så har dom väl inte haft tillgång till cigg/snus i samma utsträckning som nu? Dom fick väl det ibland bara under fester osv?

Har för mig att de fick köpa snus/cigg samtidigt när de handlade sin mat.
Tror de hade en budget på 400kr/person och vecka till mat och tobak.
2020-03-12, 21:56
  #66556
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Måste försvara Frida här och säga att det absolut INTE behöver vara falskt. Jag är exakt likadan - skrattar åt ALLT. Det är aldrig falskt på något sätt, jag har bara väldigt väldigt nära till skratt heeela tiden. Jobbigt ibland, ja. Men hellre en skrattis än någon som aldrig skrattar. Typ Martin. Har Martin ens ett skratt?
Martin har inga känslor allt. Aldrig sett en så känslotom människa. Även Lennie visar mer känslor (han som började lipa när Julia fick brev från sin hund )
2020-03-12, 21:56
  #66557
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Helt pantad! Ett mysterium hur man kan attraheras av det. Men Jassa ligger nog på samma IQ nivå som honom det är därför de känner samhörighet.

Ärligt talat tror jag att jasmines IQ ligger lägre än hans. Hon är vansinnigt naiv dessutom. Utöver det skrikig och flamsig ett antal nivåer över Frida , det säger en hel del.

Martin är en player, en brat som glider runt på sin look, har skaffat sig en frippefrilla och rider på sitt utseende.
2020-03-12, 21:57
  #66558
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Måste försvara Frida här och säga att det absolut INTE behöver vara falskt. Jag är exakt likadan - skrattar åt ALLT. Det är aldrig falskt på något sätt, jag har bara väldigt väldigt nära till skratt heeela tiden. Jobbigt ibland, ja. Men hellre en skrattis än någon som aldrig skrattar. Typ Martin. Har Martin ens ett skratt?

Vi tycker om dig fastän du är en skrattis
2020-03-12, 21:57
  #66559
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, faktisk! Ett tre sekunders klipp där han inte pratar om hur saker är bäng, nice eller det märkliga leendet han har. Då skulle jag kunna svepa höger på Tinder.
”Najs najs” ”aaa bror orten hehe”
2020-03-12, 21:57
  #66560
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
https://www.youtube.com/watch?v=lWR9557bFNY

vilken jävla chefsscen!!!
Skarsgård = bögrim
blåval = doris
glaskuk = harry
2020-03-12, 21:57
  #66561
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Martin har inga känslor allt. Aldrig sett en så känslotom människa. Även Lennie visar mer känslor (han som började lipa när Julia fick brev från sin hund )
Vad säger du nu? Vad stod det i brevet? Voff voff?
2020-03-12, 21:57
  #66562
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Måste försvara Frida här och säga att det absolut INTE behöver vara falskt. Jag är exakt likadan - skrattar åt ALLT. Det är aldrig falskt på något sätt, jag har bara väldigt väldigt nära till skratt heeela tiden. Jobbigt ibland, ja. Men hellre en skrattis än någon som aldrig skrattar. Typ Martin. Har Martin ens ett skratt?


Men eller hur! Tycker hon verkar go.
2020-03-12, 21:57
  #66563
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Har för mig att de fick köpa snus/cigg samtidigt när de handlade sin mat.
Tror de hade en budget på 400kr/person och vecka till mat och tobak.

Ja så kan det ha varit, men dom lär ju inte fått så mycket tobak som dom har i huset nu? Dom kan ju röka oavbrutet utan att ens tänka ransoner verkar det som.
2020-03-12, 21:57
  #66564
Medlem
PyjamasXLs avatar
Var är Mergim, Amilia och Lennie? Jag har inte sett skymten av dem på hela kvällen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in