Citat:
Ursprungligen postat av
Rum77
Fattar inte varför hon skrattar. Man hör ju hur falskt det är. Man märker att de andra har tröttnat på henne också. Man hör ju hennes flabb i alla kamrorna

Måste försvara Frida här och säga att det absolut INTE behöver vara falskt. Jag är exakt likadan - skrattar åt ALLT. Det är aldrig falskt på något sätt, jag har bara väldigt väldigt nära till skratt heeela tiden. Jobbigt ibland, ja. Men hellre en skrattis än någon som aldrig skrattar. Typ Martin. Har Martin ens ett skratt?