2020-03-12, 20:34
  #66301
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vaddå Amilias tarmar jobbar inte alls eller vad snackar hon om?
Förstoppad gissar jag kan bli så om du käkar en viss mat längre tid!
2020-03-12, 20:35
  #66302
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vaddå Amilias tarmar jobbar inte alls eller vad snackar hon om?
Hon är förstoppad.
2020-03-12, 20:35
  #66303
Medlem
Fy fan vad tråkigt det här blev nu. Izabella är ju skönare än dom två nya som kom in denna veckan. Tycker att man ska leka med sånt här när man får chansen, det är ett spel och en lek. Den enda jag VILL ha ut är Martin. Två misstag denna vecka från folket, 1. Lennie är kvar 2. Glasman är kvar. Vill notera att båda dessa är män med lågt till måttligt underhållningsvärde. Om båda dessa åkt hade dynamiken garanterat förändrats, vilket hade varit spännande och gett mer underhållning. Nu går vi runt i samma kvarter ett tag till... inte så kul.
Män är inte så jävla intressanta att glo på.
2020-03-12, 20:35
  #66304
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tack vänner. Vi hardliners har visat ännu en gång att vi har makten framför alla andra BB grupper!
Vi styr den jävla skutan. Ni vet vilka ni är OGs!

Nu får vi hoppas att rookies och fistfuckers lämnar gruppen.
Ni vet vilka ni är. Nu kan ni sluta spamma.


Håller med. Glasman ett litet tag till iaf. Men inte en jävel ska vara säker!
2020-03-12, 20:36
  #66305
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Jasmine hade hellre valt att Glasman lämnat inget snack om saken efter man hört henne
Det tror jag inte alls, åtminstone inte så länge som hon inte vet att Glasman, Julia och Sami vill ha ut henne.
2020-03-12, 20:36
  #66306
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Will be soon, love!
Little jealous?
Ditt skriftliga sluddrande beror alltså på något annat än fylla?? Spännande!
2020-03-12, 20:36
  #66307
Medlem
Omg vilka dramaqueens alla är.

"SkiCkA iN MaT JaG SvImMaR"

2020-03-12, 20:37
  #66308
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av howardthefirst
Fy fan vad tråkigt det här blev nu. Izabella är ju skönare än dom två nya som kom in denna veckan. Tycker att man ska leka med sånt här när man får chansen, det är ett spel och en lek. Den enda jag VILL ha ut är Martin. Två misstag denna vecka från folket, 1. Lennie är kvar 2. Glasman är kvar. Vill notera att båda dessa är män med lågt till måttligt underhållningsvärde. Om båda dessa åkt hade dynamiken garanterat förändrats, vilket hade varit spännande och gett mer underhållning. Nu går vi runt i samma kvarter ett tag till... inte så kul.
Män är inte så jävla intressanta att glo på.

Skön? Hon sover, sitter i Pink room o sminkar sig eller röker?

Dom 2 nya har ju pratat och hängt med de andra deltagarna.

Tycker Philip verkar skön
2020-03-12, 20:37
  #66309
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ditt skriftliga sluddrande beror alltså på något annat än fylla?? Spännande!

Ålder
2020-03-12, 20:37
  #66310
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Berätta för i helvete vad glaskuk fick för pris nuuuuuuuuuuuu

Shaalooom malmens1
2020-03-12, 20:37
  #66311
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Förstoppad gissar jag kan bli så om du käkar en viss mat längre tid!
Nej, det är individuellt, tumregeln är ju att tre gånger per dag eller tre gånger per vecka är lika normalt.
2020-03-12, 20:38
  #66312
Bannlyst
Kommer det hända nåt mer ikväll lr går dom o lägger sig snart, nån idé att titta mer ikväll?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in