Citat:
Ursprungligen postat av
howardthefirst
Fy fan vad tråkigt det här blev nu. Izabella är ju skönare än dom två nya som kom in denna veckan. Tycker att man ska leka med sånt här när man får chansen, det är ett spel och en lek. Den enda jag VILL ha ut är Martin. Två misstag denna vecka från folket, 1. Lennie är kvar 2. Glasman är kvar. Vill notera att båda dessa är män med lågt till måttligt underhållningsvärde. Om båda dessa åkt hade dynamiken garanterat förändrats, vilket hade varit spännande och gett mer underhållning. Nu går vi runt i samma kvarter ett tag till... inte så kul.
Män är inte så jävla intressanta att glo på.
Skön? Hon sover, sitter i Pink room o sminkar sig eller röker?
Dom 2 nya har ju pratat och hängt med de andra deltagarna.
Tycker Philip verkar skön