Citat:
Ursprungligen postat av
Herrnyfiken
Jasminer

Mjo, har en kompis som ser ut som Martin i princip. Jag vet om tjejer som inte skulle ligga med honom för en miljon kronor eftersom dom inte tycker han är deras typ.
Men det går inte förneka hur mycket brudar som klänger på, bjuder in sig själva, ropar efter honom på stan.
Jag tror även tjejer instinktivt inte gillar om en kille är "snygg" och gärna säger att dom dissar honom men sen i själva verket är det annorlunda, men det erkänner dom varken för sig själva eller andra.