2020-03-12, 21:49
  #66529
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Sami har ju redan gett henne lite konstiga blickar. Tror han är rädd för henne, fullt förståeligt!

Hade jag också varit ärligt talat, såna tjejer brukar man glida ifrån successivt under festligheter.

Tänkte på en sak, tidigare säsonger av BB så har dom väl inte haft tillgång till cigg/snus i samma utsträckning som nu? Dom fick väl det ibland bara under fester osv?
2020-03-12, 21:49
  #66530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Som min sambo sa häromdagen. " När Martin öppnar munnen så torkar alla fittor inom 100 meter ut " .

Din sambo har fel, finns många tjejer som tycker han är snygg.
2020-03-12, 21:50
  #66531
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Stäng av kärringeeeen fyfan vad jobbig hon är.
STÄNGA AV??? SÄGER MAN SÅ TILL EN KÄRRING? - Dynamit Harry
2020-03-12, 21:50
  #66532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Jag tror det är taktik men att han samtidigt känner att det skulle vara jobbigt där inne utan Glasman.

Det borde även ge folk som kallar honom nazist en tankeställare.


Virgo!!!! Du måste tömma din pm box, går inte skicka pm till dig vännen
2020-03-12, 21:50
  #66533
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Kan ej sluta kolla på när Martin läser upp brevet. Vad i helvete? Hur kan det gå så fel? 😂 så jävla snurrigt. Antiklimax.
hahah roligt ändå. Minerna.
2020-03-12, 21:50
  #66534
Medlem
xrlpyts avatar
Jag skulle vilja ha båda livestreamarna bredvid varandra, den vi har nu, och den vi hade fått i en alternativ verklighet där Glasman åkte ut i kväll. Jäkla synd ändå.
2020-03-12, 21:51
  #66535
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
STÄNGA AV??? SÄGER MAN SÅ TILL EN KÄRRING? - Dynamit Harry
ahahhaaha den där scenen är så jävla legendarisk, men ärligt vore roligt ifall julia/lisa2 hade fått silvertejp får fan ont i huvudet
2020-03-12, 21:51
  #66536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Kan ej sluta kolla på när Martin läser upp brevet. Vad i helvete? Hur kan det gå så fel? 😂 så jävla snurrigt. Antiklimax.
Helt pantad! Ett mysterium hur man kan attraheras av det. Men Jassa ligger nog på samma IQ nivå som honom det är därför de känner samhörighet.
2020-03-12, 21:51
  #66537
Medlem
Den falskaste i huset är utan tvekan Viccan många märker bara inte det.
2020-03-12, 21:51
  #66538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jasminer

Mjo, har en kompis som ser ut som Martin i princip. Jag vet om tjejer som inte skulle ligga med honom för en miljon kronor eftersom dom inte tycker han är deras typ.

Men det går inte förneka hur mycket brudar som klänger på, bjuder in sig själva, ropar efter honom på stan.


Jag tror även tjejer instinktivt inte gillar om en kille är "snygg" och gärna säger att dom dissar honom men sen i själva verket är det annorlunda, men det erkänner dom varken för sig själva eller andra.
2020-03-12, 21:51
  #66539
Medlem
Tror ni ens påsen kommer idag??
2020-03-12, 21:52
  #66540
Medlem
Alltså vet Jas att Viccan vill ha Martin?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in