2020-03-12, 06:54
Medlem
Jag är nu lite nyfiken, är det många nu som hålla sig borta från salongen pga Corona?
Jag själv tyckte först det är inget sånt allvarligt och mycket snack i media men nu kommer jag nog ta en tvångspaus dom närmaste veckor. Hur resonera ni?
Citera
2020-03-12, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lgmf2
Jag är nu lite nyfiken, är det många nu som hålla sig borta från salongen pga Corona?
Jag själv tyckte först det är inget sånt allvarligt och mycket snack i media men nu kommer jag nog ta en tvångspaus dom närmaste veckor. Hur resonera ni?

Hade tänkt mig ett massagebesök till helgen men avstår helt nu i istället tills vidare
Litar inte på att thai tar eget ansvar vid ev smitta. Cash betyder för mkt för dom.
Citera
2020-03-12, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korgmutter
Hade tänkt mig ett massagebesök till helgen men avstår helt nu i istället tills vidare
Litar inte på att thai tar eget ansvar vid ev smitta. Cash betyder för mkt för dom.

Jag tror också att cash betyder mycket för tjejerna! Det är orsaken till att de jobbar med massage!
För den sakens skull tror jag att hälsan är viktigare.

Du överlever nog utan ett besök. Så viktiga är inte dina behov.
Citera
2020-03-12, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lgmf2

Jag tror det är klokt att ta en paus för att hjälpa till minska hastigheten i spridningen. Så kommer jag att göra.
Citera
2020-03-12, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Var ett par månader sedan min senaste recension och det är inte för att det varit händelselöst, snarare brist på tid att skriva. De senaste recensionerna har kommit från min sovande stad i norra Skåne, den här kommer från grannstaden några mil österut.
Gjorde återbesök på ett ställe jag varit tidigare. En tjej i 25-årsåldern öppnade, såg klart bra ut men kroppen var lite svår att se. Sedvanliga rutiner innan massagen började och den var klart godkänd, inte mycket teasing men ändå så pass mycket att det fanns förhoppningar.
Vändningen kom och massagen fortsatte med lite mer teasing, men inte mycket. Kände ändå att det fanns förutsättningar och gjorde vad jag kunde för att visa att jag ville ha mer.
Till slut så kom frågan och vi kom överens om ett B2B för 800:-, och när hon gled ur kläderna visade hon upp en fantastisk kropp. Fina b-kupade sillisar, smal midja, fin röv och en tajt rakad fitta. När hon sen börjar sin B2B blir det inte sämre, utan i det närmaste fulländad upplevelse. Det hela avslutas med att jag skjuter salut över hennes mage och bröst med henne leende.
Blev givetvis återbesök och med om möjligt ännu bättre service, men det tar vi i ett nytt inlägg.

Kul se det kan gå bra utanför storstäderna !
Citera
2020-03-13, 10:34
Medlem
Jag tänkte indirekt svara på en fråga som nämndes i den allmänna tråden om thaimassage. Den handlade om det var ovanligt med extra på de dyrare salongerna. Själva priset som indikator kändes ju intressant att efterforska så jag sammanfattar mina erfarenheter. Allt äger rum i Stockholmsområdet.

Norrut. Bra massage. Det kändes som massösen var mån om att se att viss teasing gav resultat men tog det inte längre än så. Själv frågar jag aldrig om extra, det är helt upp till massösen att ta det steget. Här fick jag intrycket av att återkommande besök kan leda till mer. Kanske gör ett återbesök för att se.

Västerut. Även här fick jag en bra massage, däremot ingen som helst teasing och en ganska så noggrann hantering av handdukens läge under massagen. Trots det tror jag fler besök kan leda till mer, även om det är mindre sannolikt än för stället norrut.

Centralt. Mycket bra massage, ingen teasing, snarare stor försiktighet i att närma sig de områden som kan leda till fysisk uppskattning. Min uppfattning är att här blir det nog inget extra oavsett antalet besök så kan man nog inte räkna med mer än massage. Superseriöst.

Ja, recensionerna var lite torftiga men det finns inte så mycket mer att tillägga när inget händer. Jag har däremot bidragit lite till att förstärka fördomen om att högre priser för massagen i relativt stor utsträckning också innebär att extra inte ska förväntas.
Citera
2020-03-13, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trabelsi
Jag tänkte indirekt svara på en fråga som nämndes i den allmänna tråden om thaimassage. Den handlade om det var ovanligt med extra på de dyrare salongerna. Själva priset som indikator kändes ju intressant att efterforska så jag sammanfattar mina erfarenheter. Allt äger rum i Stockholmsområdet.

Norrut. Bra massage. Det kändes som massösen var mån om att se att viss teasing gav resultat men tog det inte längre än så. Själv frågar jag aldrig om extra, det är helt upp till massösen att ta det steget. Här fick jag intrycket av att återkommande besök kan leda till mer. Kanske gör ett återbesök för att se.

Västerut. Även här fick jag en bra massage, däremot ingen som helst teasing och en ganska så noggrann hantering av handdukens läge under massagen. Trots det tror jag fler besök kan leda till mer, även om det är mindre sannolikt än för stället norrut.

Centralt. Mycket bra massage, ingen teasing, snarare stor försiktighet i att närma sig de områden som kan leda till fysisk uppskattning. Min uppfattning är att här blir det nog inget extra oavsett antalet besök så kan man nog inte räkna med mer än massage. Superseriöst.

Ja, recensionerna var lite torftiga men det finns inte så mycket mer att tillägga när inget händer. Jag har däremot bidragit lite till att förstärka fördomen om att högre priser för massagen i relativt stor utsträckning också innebär att extra inte ska förväntas.

Tack för att du delar med dig! Skulle du säga att massagen var av en sådan bättre kvalitet på dessa ställen att det motiverar besök de gånger man inte är ute efter extra tjänster ?
Citera
2020-03-13, 14:23
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trabelsi

Hur tätt gjordes dessa besök? På över sju år i träsket har jag nog undgått fråga om extra två gånger.
Citera
2020-03-13, 15:45
Medlem
Den centrala för 1,5 år sedan och de två andra den senaste fyraveckorsperioden. Den centrala har inte ändrat ägare/massös så läget i sig torde inte ha förändrats vad gäller extra. Nu har ju jag sökt dessa specifikt från att de tar mer betalt än genomsnittet. Det är annars samma sak för mig som för dig vad gäller att inte bli erbjuden något mer än massage, väldigt ovanligt. Jag tror som sagt att de båda andra kan ha mer på menyn men att man bör vara en lite mer regelbunden kund för att få veta om så är fallet.
Citera
2020-03-13, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongerman
Tack för att du delar med dig! Skulle du säga att massagen var av en sådan bättre kvalitet på dessa ställen att det motiverar besök de gånger man inte är ute efter extra tjänster ?

Massagen var överlag bättre men jag kan också säga att det finns ställen med snygga tjejer som ger extra och utöver det bra massage. Men i det fall man bara vill ha massage så är det nog värt det, dels för att du slipper ta diskussionen om att extra inte önskas vilket ibland leder till en väldigt passivt genomförd massage eller i värsta fall rejält sura miner vid nekande.

Jag upplever också att renligheten var bättre än genomsnittet samt att de var proaktiva i att se till att man inte stördes av telefonsamtal och drop-in. Om jag skulle ha kombinationen av stark längtan efter seriös massage och kraftig coronaångest (återanvända handdukar och liknande) skulle jag välja ett sådant ställe så länge massösen inte är både svettig och hostar.

Just det: tiden hålls också på alla de recenserade ställena, något var till och med 10 minuter över den avtalade timmen.
Senast redigerad av Trabelsi 2020-03-13 kl. 16:06. Anledning: Glömde en sak...
Citera
2020-03-13, 23:37
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongerman
Jag tror det är klokt att ta en paus för att hjälpa till minska hastigheten i spridningen. Så kommer jag att göra.

Samma här...tyvärr
Citera
2020-03-14, 05:43
Medlem
Japp, absolut inga massagebesök de närmsta veckorna, enda positiva med detta att man sparar en del pengar och på sikt kanske kommer från denna beroendeframkallande företeelse, samtidigt kommer nog en del salonger stängas. Ingen mening att ta hit tjejer från Thailand på tremånaders visum som läget kommer vara en tid framöver....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in