2020-03-03, 16:17
Medlem
Nu har det hänt för första gången, jag somnade under massagen före vända, sen blev det som vanligt med extra extra.
Citera
2020-03-04, 14:32
Medlem
I detta forum läser man ibland om unga thaitjejer som blir så pilska och ivriga att de inte ens hinner få på en kondom innan de sliter av sig sina kläder och grenslar soldaten. Det är tyvärr inte riktigt så mina upplevelser ser ut (även om jag är glad att kondomen hinner på). Jag hade ett favoritställe tidigare med trevliga unga tjejer, men de har tyvärr bommat igen butiken. Jag letar efter ett nytt ställe. Här kommer en recension från ett bottennapp förra veckan.

Jag besökte ett för mig nytt ställe i Malmö. En kvinna i 35-40-årsåldern öppnade och bad mig återkomma om en halvtimma. Jag undersökte lite andra möjligheter under tiden, men det slutade med att jag kom tillbaka när halvtimmen hade gått. Kvinnan talar ingen svenska och i nästan ingen engelska heller. Jag fick peka på en meny för att beställa en timmes olja.

Rummet består av en säng som står kloss mot väggen. Men den är ganska bred, så jag tänker att de löser åtkomstproblemet genom att krypa runt på sängen, så som en del gör. Jag näckar och lägger mig på magen. Kvinnan kommer in och masserar ryggen ståendes på golvet (dvs, bara från den ena sidan). Vid ett par tillfällen så klämmer hon sig in mellan sängens huvudsida och väggen där och masserar mera rygg, plus lite armar. Detta var nog mest en ursäkt för att få stå och luta underlivet mot mig. Denna tämligen menlösa massage pågick i ungefär en halvtimme, varefter hon kort masserar benen. Detta utan någon som helst teasing. Nu ringer någon på dörren och hon springer iväg. Jag hör henne säga något om att han kan komma tillbaka om tio minuter. WFT, tänker jag som har minst 20 min kvar på min massage.

När hon kommer tillbaka så är det dags för vändning. Hon klämmer sig in vid huvudändan igen böjer sig ner och frågar "bom bom". Lite oväntat efter noll teasing. Men med tanke på nästa gäst om tio minuter plus att jag får köpa grisen i säcken (hon har en inte särskilt avslöjande klänning på sig) så slutar det med ett avklätt HJ. Klänningen åker av - det visar sig att hon inte hade något som helst under den. Och nu är jag glad att jag inte tog "bom bom". Jag vill ha lite plattare mage än vad hon kunde erbjuda. Det var faktiskt lite avtändande.

Hon går direkt på spurten och rycker i petter nicklas utan att värma upp först med lite mer keliga rörelser. Inget vidare. Faktiskt det näst sämsta HJ jag har fått i den här branschen. Så mycket för att de äldre damerna skulle vara bättre sånt här. Men hon ville kanske skynda vidare till nästa kund. Efteråt ville hon ändå lägga vikt på att det var henne jag skulle boka vid nästa besök (och inte den andra damen som var "äldre" enligt henne). Men något återbesök lär det knappast bli frågan om.
Citera
2020-03-04, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken--Gul
. Så mycket för att de äldre damerna skulle vara bättre sånt här. Men hon ville kanske skynda vidare till nästa kund. Efteråt ville hon ändå lägga vikt på att det var henne jag skulle boka vid nästa besök (och inte den andra damen som var "äldre" enligt henne). Men något återbesök lär det knappast bli frågan om.

Är förespråkare av de lite äldre 35-50 men visst, några gånger har jag upplevt att vissa äldre bara är allmänt bittra. Finns väl kanske en anledning till det vad vet jag?

Var på en salong i en mellanstor stad för ett tag sedan. Kvinnan som gav mig massage jobbade extra då hon egentligen var pensionär Riktigt bra massage och trevlig i och för sig. Frågan kom aldrig om extra men vetefan om jag hade tackat ja på det.
Citera
2020-03-05, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken--Gul
I detta forum läser man ibland om unga thaitjejer som blir så pilska och ivriga att de inte ens hinner få på en kondom innan de sliter av sig sina kläder och grenslar soldaten. Det är tyvärr inte riktigt så mina upplevelser ser ut (även om jag är glad att kondomen hinner på). Jag hade ett favoritställe tidigare med trevliga unga tjejer, men de har tyvärr bommat igen butiken. Jag letar efter ett nytt ställe. Här kommer en recension från ett bottennapp förra veckan.

Jag besökte ett för mig nytt ställe i Malmö. En kvinna i 35-40-årsåldern öppnade och bad mig återkomma om en halvtimma. Jag undersökte lite andra möjligheter under tiden, men det slutade med att jag kom tillbaka när halvtimmen hade gått. Kvinnan talar ingen svenska och i nästan ingen engelska heller. Jag fick peka på en meny för att beställa en timmes olja.

Rummet består av en säng som står kloss mot väggen. Men den är ganska bred, så jag tänker att de löser åtkomstproblemet genom att krypa runt på sängen, så som en del gör. Jag näckar och lägger mig på magen. Kvinnan kommer in och masserar ryggen ståendes på golvet (dvs, bara från den ena sidan). Vid ett par tillfällen så klämmer hon sig in mellan sängens huvudsida och väggen där och masserar mera rygg, plus lite armar. Detta var nog mest en ursäkt för att få stå och luta underlivet mot mig. Denna tämligen menlösa massage pågick i ungefär en halvtimme, varefter hon kort masserar benen. Detta utan någon som helst teasing. Nu ringer någon på dörren och hon springer iväg. Jag hör henne säga något om att han kan komma tillbaka om tio minuter. WFT, tänker jag som har minst 20 min kvar på min massage.

När hon kommer tillbaka så är det dags för vändning. Hon klämmer sig in vid huvudändan igen böjer sig ner och frågar "bom bom". Lite oväntat efter noll teasing. Men med tanke på nästa gäst om tio minuter plus att jag får köpa grisen i säcken (hon har en inte särskilt avslöjande klänning på sig) så slutar det med ett avklätt HJ. Klänningen åker av - det visar sig att hon inte hade något som helst under den. Och nu är jag glad att jag inte tog "bom bom". Jag vill ha lite plattare mage än vad hon kunde erbjuda. Det var faktiskt lite avtändande.

Hon går direkt på spurten och rycker i petter nicklas utan att värma upp först med lite mer keliga rörelser. Inget vidare. Faktiskt det näst sämsta HJ jag har fått i den här branschen. Så mycket för att de äldre damerna skulle vara bättre sånt här. Men hon ville kanske skynda vidare till nästa kund. Efteråt ville hon ändå lägga vikt på att det var henne jag skulle boka vid nästa besök (och inte den andra damen som var "äldre" enligt henne). Men något återbesök lär det knappast bli frågan om.

Jag glömde det värsta... När jag sprutade, så kom lite på handduken som låg på madrassen. Hon suckade och torkade frenetiskt upp det med lite papper. Jag undrade varför. Men när jag var på väg ut, såg jag att hon vände handduken om och la ut den på madrassen igen! Som sagt, risken för återbesök = 0. Hur svårt kan det vara att byta handduk efter varje kund? Och jag vet att det var en kund strax före mig... troligtvis med samma handduk.
Citera
2020-03-05, 12:42
Medlem
Nytt ställe i södra Göteborg. Blev en äldre dam. Retade juvelerna stegvis. Justerade soldaten när jag kände att hon inte råkade beröra. Hon Frågade om jag ville ha massage på den där och jag frågade vad som erbjöds, 1000 Bj var för mycket, Fs uteslutet. Blev hj vilket som vanligt inte händer något och när det inte kommer ut så blir de otåliga och drar i de mest känsliga delarna som gör att det går över till smärta. Funkar bättre på knäna, om det kan bero på högt blodtryck så får ni gärna säga vad ni tror. En härlig upplevelse iallafall där jag gned benet mot hennes mus vilket jag upplevde blev våtare samtidigt som hon gned med.

I övrigt 6 av 10.
Citera
2020-03-08, 12:25
Medlem
Besökte en salong i södra delarna av Göteborg som alltid leverer. Ringde på dörren och en ung tjej öppnar. Verkar bara vara jag och hon där så när hon frågar vad jag vill ha säger jag rätt ut BTB plus blowjob. Inga problem 1200 säger hon. Av med alla kläderna och hon börjar massera mig med sin nakna kropp. Suger mig utan kondom och hon ber att jag inte sprutar i munnen. Lite mer massage och det är nästan så att jag glider in i hennes heligaste, men jag håller. Skönt avslut över hennes bröst.
Detta var en bra avslutning på fredagen. Fick hennes mobilnummer ifall jag ville träffas igen.
Citera
2020-03-08, 17:42
Medlem
Mrkoffs avatar
som det alltid borde vara
Citera
2020-03-09, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joepoe2
Besökte en salong i södra delarna av Göteborg som alltid leverer. Ringde på dörren och en ung tjej öppnar. Verkar bara vara jag och hon där så när hon frågar vad jag vill ha säger jag rätt ut BTB plus blowjob. Inga problem 1200 säger hon. Av med alla kläderna och hon börjar massera mig med sin nakna kropp. Suger mig utan kondom och hon ber att jag inte sprutar i munnen. Lite mer massage och det är nästan så att jag glider in i hennes heligaste, men jag håller. Skönt avslut över hennes bröst.
Detta var en bra avslutning på fredagen. Fick hennes mobilnummer ifall jag ville träffas igen.

Oj jäklar! Den salongen skulle jag vilja hitta till!
Citera
2020-03-11, 11:40
Medlem
Var ett par månader sedan min senaste recension och det är inte för att det varit händelselöst, snarare brist på tid att skriva. De senaste recensionerna har kommit från min sovande stad i norra Skåne, den här kommer från grannstaden några mil österut.
Gjorde återbesök på ett ställe jag varit tidigare. En tjej i 25-årsåldern öppnade, såg klart bra ut men kroppen var lite svår att se. Sedvanliga rutiner innan massagen började och den var klart godkänd, inte mycket teasing men ändå så pass mycket att det fanns förhoppningar.
Vändningen kom och massagen fortsatte med lite mer teasing, men inte mycket. Kände ändå att det fanns förutsättningar och gjorde vad jag kunde för att visa att jag ville ha mer.
Till slut så kom frågan och vi kom överens om ett B2B för 800:-, och när hon gled ur kläderna visade hon upp en fantastisk kropp. Fina b-kupade sillisar, smal midja, fin röv och en tajt rakad fitta. När hon sen börjar sin B2B blir det inte sämre, utan i det närmaste fulländad upplevelse. Det hela avslutas med att jag skjuter salut över hennes mage och bröst med henne leende.
Blev givetvis återbesök och med om möjligt ännu bättre service, men det tar vi i ett nytt inlägg.
Citera
2020-03-11, 20:24
Medlem
Andra besöket på en salong i city. Till skillnad från förra gången satt det flera snygga tjejer i soffan och en av dessa visade mig in i ett rum

Hygglig massage påbörjades men det kändes efter ett par minuter som hon hade ett rörelsemönster som hon körde om och om igen. Ner till benen och ganska mycket fokus på rumpan men ingen direkt teasing.

Vändning kom efter 25 minuter och då blev det ingen massage på framsidan utan direkt frågan. Hon var lite väl dyr men ett naket HJ blev det med fri tillgång till hennes kropp. Sillisar i storlek b visade sig och helt ärligt vill jag inte möta fler sillisar. dom är fina och se på men när jag kör in huvudet i dom är de för hårda. tar alla dagar i veckan hellre ett par naturliga även om de är mindre.

Ett bra men lite oengagerat HJ men helt ok.

Slutsatsen var lite väl oengagerad massage och avslut. Ännu ett ställe där jag först får en bra behandling men sen blir det något som är bara OK. Första gången en något äldre men som håller tiden, ger bra massage och bra avslut.

Vet inte om jag vill hit igen. Såg en något äldre dam på runt 40 som gick förbi mig med studsande tuttar som jag kan tänka mig nästa gång. men inte en susning vad hon heter eller om hon kommer vara där nästa gång.
Citera
2020-03-11, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Var ett par månader sedan min senaste recension och det är inte för att det varit händelselöst, snarare brist på tid att skriva. De senaste recensionerna har kommit från min sovande stad i norra Skåne, den här kommer från grannstaden några mil österut.
Gjorde återbesök på ett ställe jag varit tidigare. En tjej i 25-årsåldern öppnade, såg klart bra ut men kroppen var lite svår att se. Sedvanliga rutiner innan massagen började och den var klart godkänd, inte mycket teasing men ändå så pass mycket att det fanns förhoppningar.
Vändningen kom och massagen fortsatte med lite mer teasing, men inte mycket. Kände ändå att det fanns förutsättningar och gjorde vad jag kunde för att visa att jag ville ha mer.
Till slut så kom frågan och vi kom överens om ett B2B för 800:-, och när hon gled ur kläderna visade hon upp en fantastisk kropp. Fina b-kupade sillisar, smal midja, fin röv och en tajt rakad fitta. När hon sen börjar sin B2B blir det inte sämre, utan i det närmaste fulländad upplevelse. Det hela avslutas med att jag skjuter salut över hennes mage och bröst med henne leende.
Blev givetvis återbesök och med om möjligt ännu bättre service, men det tar vi i ett nytt inlägg.

Skönt att höra att det finns pärlor även i norra Skåne. Jag har tänkt göra ett besök i området senare i år. Jag tänkte att det kunde vara intressant att prova något utanför storstäderna för en gångs skull.
Citera
2020-03-11, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4

Låter definitivt trevligt, och att det finns i Skåne dessutom! Får nog ta mig en sväng och hoppas jag hittar till samma ställe. Grattis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in